Lange mouwtjes!?
Zie nu dat je bij ons door de waterstraat gekomen bent…ons 'buiten’ is bekend om z’n gastvrijheid, dus kopje koffie had er wel ingezeten,…ohh nee, de Moccona oploskoffie was op en om nu alleen water met Buisman te drinken is ook zo wat
ahummm something to dream of,…maar dan wel een andere plek, waar helemaal nooit duizenden toeristen komen
Een van de mooiere omegas.
De oude 300, is ook zo mooi, en de Pete Blake, en de constellation, en way dacht je van de Seamaster uit 19toen…
Er zijn gelukkig nog behoorlijk veel mooie modellen, vind het zo jammer dat de (meeste) jonge modellen allemaal zo groot en shiny zijn.
Je ziet hetzelfde bij automodellen, breed, agressieve lijnen, grote grille, veel verchroomd plastic
bedtijd voor de grumpy old man
Nou moet je toch echt gaan oppassen wat je zegt…
Hahahahah, ik zag je typen en dacht, ff wachtuuhhhh, ff wachtuuhhhh,. Jaaaaa, neeeeeh, JAAAAHAAAA
jouw model is schitterend, en is gewoon in een reuzenmaat te koop, maar er zijn modellen die zo uitbundig en shiny zijn dat het niet meer leuk is…
Maar dat wist jij wel!
Eens al zie ik bij Omega dat ze inmiddels ook wel weer kleinere modellen introduceren. Ik heb de Seamaster 300 master co-axial gehad, maar die was me met z’n 42mm te groot. Nu is er het vergelijkbare model in de 1957 trilogy die met 39mm beter past. Wat dan wel weer groter is, is de prijs