Wat dragen wij vandaag deel XXVII

23 likes

Uploaden: IMG_20200807_175118331.jpg…

23 likes

Vandaag voor het eerste met de f91-w

7 likes

31 likes

Lange mouwtjes!?

Die is echt heel gaaf! :heart_eyes:

Nu even eentje uit het blauwe om de pols!

Addendum:

7 likes

12 likes

Seiko Skx009 :heart_eyes::red_circle::large_blue_circle::red_circle::large_blue_circle::red_circle::large_blue_circle::red_circle::large_blue_circle:

15 likes

29 likes

Heel mooi, @Knight

1 like

10 likes

Lekker plonzen in deze warmte…

10 likes

Zie nu dat je bij ons door de waterstraat gekomen bent…ons 'buiten’ is bekend om z’n gastvrijheid, dus kopje koffie had er wel ingezeten,…ohh nee, de Moccona oploskoffie was op en om nu alleen water met Buisman te drinken is ook zo wat

ahummm something to dream of,…maar dan wel een andere plek, waar helemaal nooit duizenden toeristen komen

2 likes

In de hotelkamer even opfrissen en bijkomen.

12 likes

Een van de mooiere omegas.
De oude 300, is ook zo mooi, en de Pete Blake, en de constellation, en way dacht je van de Seamaster uit 19toen…
Er zijn gelukkig nog behoorlijk veel mooie modellen, vind het zo jammer dat de (meeste) jonge modellen allemaal zo groot en shiny zijn.
Je ziet hetzelfde bij automodellen, breed, agressieve lijnen, grote grille, veel verchroomd plastic

bedtijd voor de grumpy old man :wink:

2 likes

Nou moet je toch echt gaan oppassen wat je zegt…:face_with_raised_eyebrow::muscle::joy:

2 likes

Hahahahah, ik zag je typen en dacht, ff wachtuuhhhh, ff wachtuuhhhh,. Jaaaaa, neeeeeh, JAAAAHAAAA

jouw model is schitterend, en is gewoon in een reuzenmaat te koop, maar er zijn modellen die zo uitbundig en shiny zijn dat het niet meer leuk is…

Maar dat wist jij wel! :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Eens al zie ik bij Omega dat ze inmiddels ook wel weer kleinere modellen introduceren. Ik heb de Seamaster 300 master co-axial gehad, maar die was me met z’n 42mm te groot. Nu is er het vergelijkbare model in de 1957 trilogy die met 39mm beter past. Wat dan wel weer groter is, is de prijs :wink:

1 like

Sinner sinner chicken dinner

19 likes