Wat dragen wij vandaag deel XXVII

In de wachtkamer van de tandarts :frowning: stuk van een kies af.

14 likes

Lekker in de tuin… :sunny: :swimming_man:

24 likes

Gebruik de volgende keer gewoon een bieropener. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ja, leuk, heel anders zo, weinig keus anders in inlays voor de Samurai. DLW maakt een lumed inlay, maar is vrij standaard uiterlijk buiten die lume. Deze ken ik wel, had 'm allen nog niet op een daadwerkelijke Samurai IRL gezien. Maar ik zie dat je de complete lunette hebt vervangen.

Tsja… Hij is toch eigenlijk wel heel mooi…

25 likes

Deze blijft wel lang hangen naar jouw standaard hé? Mooi horloge.

P.s.: hoelang duurt dat snookertornooi nog? De afgelopen 3 weken was het steeds van datte op eurosport.

1 like

Ah dan was je me net voor :joy:

1 like

14 likes

21 likes

Is inderdaad niet makkelijk aan te komen. Ik had geluk, iemand op een Amerikaans forum had 'm en bood 'm mij aan. Prijs was geweldig en stuurde het in een bubbelenvelop, dus ook geen douane. Het zag er niet fraai uit en er zat al een oud uurwerkje in. De inlay is vervangen door aftermarket (Spaanse handelaar) door iemand op het forum., heeft gelijk e.e.a. lunette verwijderd en goed schoongemaakt. Daarna heb ik het uurwerk van een nieuwere met zwarte wijzerplaat laten wisselen met deze, heb alleen niet de kanji dagaanduiding gehouden, maar die hebben ze nu in die zwarte. Wel leuk, maar ik gebruik eigenlijk altijd de Engelstalige, niet de Duitse. Bij die laatste wissel zijn ook nog eens de wijzers opgepoetst. Opvallend was, dat de lume op wijzerplaat en wijzers van deze oudere veel beter is dan van de nieuwere! Datzelfde is mij eens opgevallen bij een Casio. Oud=goed, nieuwere versies=zwak.

2 likes

1 week… :grinning: Maar ja zeer blij met deze beauty! :+1:

Het WK snooker is van 31 juli tm 16 aug, dus nog een volle week genieten! :ok_hand:

1 like

Heet dit nu een Grumo? :sweat_smile:

1 like

8 likes

Ben door m’n lichtgewicht horloges heen, nu maar wat gewichtheffen met deze torenhoge Aragon!

9 likes

Het was een suikervrij dropje :see_no_evil:

1 like

Zal je leren! :grin:

1 like

Wat dacht je van “Hulk Sumo”?

Top-merk… La sportiva :wink:

1 like

17 likes

15 likes