Wat dragen wij vandaag deel XXVII

Ook de Wit-Russen zetten in op betrouwbaarheid dus zit een Miyota in. :tipping_hand_man:

1 like

13 likes

21 likes

the king…:grin:

12 likes

Zo, maar op tijd gestopt met werken vandaag. Geniet nog ff van het mooie weer mensen!

24 likes

Zenith Autosport

19 likes

Inderdaad fleurig: mooie Seiko.
Zelf heb 'k net mijn horloge na een fietstochtje van werk -> huis uitgesmeten. Puffen zég.

1 like

Tijd voor verkoeling :sunglasses: :sun_with_face:

28 likes

De Leyden Watches Velox Dark.

7 likes

Fijne avond.

24 likes

20 likes

afbeelding
De Stargate is weer thuis met een nieuw glaasje.

14 likes

ELKA vandaag.

21 likes

:grin:

Even helemaal niets… :sweat:

3 likes

32 likes

Vanochtend lekkere temperatuur om eens een dakkapel van een laagje te voorzien - daarbij wordt je best zwart :relieved:

Nu gauw weer de gebruikelijke Kinetic om, één horloge vind ik wel zat met die hitte :dizzy_face:

10 likes

Zet die bezel even goed :sweat_smile:

:scream: done

1 like