Ook de Wit-Russen zetten in op betrouwbaarheid dus zit een Miyota in. 
1 like
the king…
Inderdaad fleurig: mooie Seiko.
Zelf heb 'k net mijn horloge na een fietstochtje van werk -> huis uitgesmeten. Puffen zég.
1 like

De Stargate is weer thuis met een nieuw glaasje.
14 likes

Vanochtend lekkere temperatuur om eens een dakkapel van een laagje te voorzien - daarbij wordt je best zwart
…
10 likes
Zet die bezel even goed 
done
1 like
















