7 likes
Casio W-752
Wear and tear. Niet de mooiste maar wel het horloge wat ik het meest draag. Super comfortabel.
2 likes
Afzetmarkt bandje om te proberen. Crime om erop te krijgen.
Ach, voor €8,26 mag je niks verwachten. De combi is wel leuk. Op naar de OEM hiervan.
20 likes

























