Door een N. A en de Brunmontagne actie een week mijn Tudor niet gedragen
Nu weer snel om de pols in de nachtdienst.
Door een N. A en de Brunmontagne actie een week mijn Tudor niet gedragen
Die kat
Gefeliciteerd
Volgens de specs die ik gevonden had:
Maar ik kom aan 10mm dikte zojuist met de schuifmaat. Lug to lug 48,7mm overigens.
Voor mij een prima maat, 40/41 tot 42 heeft mijn voorkeur, 43 kan soms nog maar toch wat groot.
Hoewel ik ook nog 46 en zelfs 48 heb liggen, maar die draag ik alleen nog in de winter
Inderdaad is het wat apart, wat meer ingetogen, maar soms: less = more!
Will niet zeggen dat ik een vrij groot aantal modellen in de Alpina lijn zeer kan waarderen.
Ik was er nog niet zo mee bekend maar ik vond deze video leuk om te kijken en de Quartz Alpiner vond ik verassend / aangenaam in de gehele line-up zal ik maar zeggen. (ergens tegen het einde)
Voor 329,- Euro kon ik het i.i.g. niet voorbij laten gaan
Toch 10mm dik als het goed is.
Mooi ook op staal overigens, maar die keuze had ik niet. Ben wel tevens ook een liefhebber van leer, dus ben tevreden.
Je hebt gelijk, de specs van Siebel kloppen niet. Sterker nog, 9,4 zou het exact zijn inderdaad maar ik heb dat niet nagemeten
Ik heb er een leren band bijgezocht (en originele gesp). Lastig want 21 mm… maar gelukt
Vóórdat ik hier wilde posten wilde ik -heel snel- een mooi plaatje schieten. Helaas morgen bezoekje horlogemaker voor nieuwe pakkingen, glaasje en olie.
In het heetst van de strijd!
Snap ik best!
@Floydian67 ,jij hebt 2 iets meer uitgesproken van Alpina: hoe vind jij deze dan?