Wat dragen wij vandaag L (vijftig 👑)

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Heee! Hoe draagt die? Da’s de 417, nietwaar?

Supercool ding.

1 like

19 likes

Fijn weekend HF.

12 likes

Even een serieuze vraag: Voelt een Damasko niet skeer als shit na zo’n GS? Waarom niet gewoon allebei in de kist en dan rouleren? Want na weken GS zou ik weken Damasko zelf maar moeilijk trekken. Dit is gewoon puur uit interesse, ik wil Damasko echt heel graag zo cool vinden dat ik de trekker eens over haal. :slight_smile: :+1: Voor het moment blijft het een “ik respecteer ze enorm, maar kopen ho maar” verhaal.

1 like

Wissel naar de altijd lekkere Speedy!

29 likes

Wie? Wie?
Gefeliciteerd!

13 likes

NA! :star_struck:

28 likes

Echt binnen-blijf-weer :sweat_smile: Bakkie doen

:black_heart:

12 likes

Straks, een fijn weekend.

Cheers :beers:

18 likes

22 likes

16 likes

Een dagje met de kinderen naar een pretpark

25 likes

Het lijkt wel alsof sommige cijfers zweven :blush:

36 likes

26 likes

Bijna weekend!

34 likes

Goeie en terechte vraag. Ik switch mijzelf even in Fate Modus…en doe een lekker uitgebreide reply. :sunglasses:

Voor mij geldt dat Damasko en Grand Seiko ‘mijn’ merken zijn. Dwz de enige twee horloge merken die bij mij een speciaal/bijzonder horologisch (RLC pay attention please) gevoel geven om mijn pols. Damasko omdat het een klein familiebedrijf is dat buitengewoon technische hoogstandjes produceert voor relatief lage prijzen. En Grand Seiko…nou ja daar hoe ik je niets over te vertellen. :wink:

Verder speelt bij mij de prijs/kwaliteit verhouding mee en ook een bepaalde nuchterheid waardoor ik steeds weer bij mijzelf te raden ga waarom er 3k om m’n pols hangt. Vaak genoeg denk ik daar niet over na, maar er komen dan uiteindelijk toch altijd weer die momenten waarop de combi nuchterheid plus zin in iets nieuws (lees : iets stoers, en dan vaak Damasko) mij doen beslissen te flipperen.

Waarom dan niet beiden gelijktijdig? Op de eerste plaats weer die nuchterheid. Indien ik beide heb dan zal ik gaan (moeten) afwisselen. En dat betekent dat een Grand Seiko van 3k de helft van de tijd in de kast ligt. Dat kan ik voor mijzelf maar moeilijk verkopen. Trust me…I’ve tried. Op de tweede plaats geeft het extra onrust, en dan van dag tot dag en meerdere keren per dag, want je hebt 2 horloges dus heb je (ik iig) de neiging/drang/behoefte te gaan willen wisselen.

Rhyme of the Ancient Flipperaar…

14 likes

Goed weekend HF! :beers:

18 likes

15 likes