Wat dragen wij vandaag L (vijftig ๐Ÿ‘‘)

Fijn weekend!

10 likes

Nieuwe aanwinst via @MisterD

37 likes

Nou revalideren, endan, de andere kant ook nog?

A post modern classic

21 likes

Gaaf hoor!:ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd!

1 like

Mooie combi :ok_hand:

1 like

Nee, eerst nog de rug :cry:

1 like

13 likes

Ppfff
T kan niet op hรฉ.
T zal uiteindelijk allemaal wel goed komen, maar dan ben je voorlopig nog wel even bezig.
Sterkte, en succes met je revalidatie en de vervolgstappen.

1 like

Hoi iedereen, ik ben nieuw op dit horlogeforum. Ben mijn weg nog even aan het zoeken hier, maar betreffende het horloge was de zoektocht vandaag iets makkelijker. Een oude jump hour.

22 likes

26 likes

Vandaag, zoals iedere dag, draag ik de rechter. De linker draag ik nl bijna nooit meer (behalve voor een foto zoals nu).
Gek dat een Rolex fanboy liever een Omega draagt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Beide op de foto, omdat dat de foto iets interessanter maakt :wink:

15 likes

Voor het eerst sinds de geboorte van onze zoon weer eens samen een weekend weg. Heerlijk.
Fijn weekend!

10 likes

25 likes

Huh ik begrijp het niet of lees het verkeerd :nerd_face::thinking:

Welke draag je nu wel en welke niet en waar ben je fan van :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Links en rechts schijnt een probleem te zijn vandaag :grinning_face_with_smiling_eyes:
Inmiddels gecorrigeerd

1 like

Dan had ik het toch goed gelezen :joy::joy: was zelf al aan het twijfelen :nerd_face:

Die Rolex is ook wel erg gaaf hoor maar de nieuwe Omega Speedmaster is ook helemaal te gek :ok_hand:t2:

Zeker, maar zodra mโ€™n GMT Pepsi binnen is gaat deze Sub er uit, en ja de GMT is me toegezegd dat ik hem dit jaar nog โ€œkrijgโ€

Als dat zo is, is dit die andere

33 likes