Wat dragen wij vandaag L (vijftig 👑)

Keerl wat n knappe foto’s maakt u

1 like

Vandaag weer eens een van mijn eerste wat serieuze aankopen van zijn originele bandje voorzien. Al jaren niet gedragen, maar alles bij elkaar een heel leuk horloge met een heel net ETA 2892 uurwerk.

Hamilton Intra-Matic 38mm

21 likes

Lekker bezig :sunglasses:

1 like

Voel hem wel hoor :grimacing:
Heupen en knieën. Klauwen vroren eraf op het einde, koude blubberzooi :confounded:
Maar wel weer gelachen. Net een berg Chinees en 2 paracetamol met een groot glas whisky naar binnen gegooid , want ik weet na tig keer wel hoe je hier mee moet dealen :smirk:

3 likes

21 likes

Remova uit 1965 :heart_eyes:

23 likes

Het is een SKX mod, met een Manta Ray wijzerplaat van Namoki Mods. Ik ga er voorlopig vanuit dat het een originele Seiko plaat is, omdat Namoki waarschijnlijk grote problemen zou krijgen als ze fakes zouden verkopen met Seiko branding erop.
Hij zou dus bij een SRPE39 moeten horen.

2 likes

15 likes

12 likes

Groeten van de oudere broertje , prachtige wijzerplaten inderdaad

13 likes

Weer langs een ander sportveld…

Met ook maar weer een ander horloge

24 likes

Prachtige vintage! Vooral die dome-shape van het glas vind ik gaaf

Er zijn. Of 5 plaatsen voor de club van 100
En de kans is dat ze vanavond vol zijn.
Dus wil je er bij horen???
Nog snel opgeven.

2 likes

17 likes

Dank je voor het compliment man :pray:

1 like

Gewisseld naar m’n DJ, fijne avond!

30 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

16 likes

Vind ik zelf ook gaaf,de helft van de dikte van het horloge betreft het bolle plexiglaasje.
Iemand heeft het in 1965 cadeau gekregen,gezien de inscriptie op de achterzijde,en ‘m waarschijnlijk altijd in de kast laten liggen want hij is nog altijd in topstaat.

1 like

Net terug uit

Met de Sinn

22 likes

Prachtig hoor :ok_hand: één van mijn favoriete merken
Ik denk wel dat dit horloge (veel) beter tot zijn recht komt met een (iets) donkerder bandje

1 like