Milgauss
Onwijs nice! Gefeliciteerd😍
Ik vind hem tof.
Is gewoon kunst aan de pols. Geen idee hoe het met leesbaarheid zit maar daar zijn andere horloges voor denk ik dan.
Blijft toch wel een topper dit, beetje spijt als ik hem zo zie dat ik hem verkocht heb
Nieuwe aanwinst ?
Dat is echt wel heel mooi ja
Ik heb iets met dit horloge. Waarom weet ik niet. Misschien moet ik toch maar tot aanschaf overgaan.
Zeker weten, 1 van de mooiere BB41 uitvoeringen
Veel draagplezier naast al het andere geweld
denk dat ik deze plaat toch wel wat mooier vind dan de stick dial
mss een een fluted bezel,hoewel ik hem zo ook heel mooi vind
Niet mijn smaak maar het is sowieso de enige op HF
Is dat een scheepsbel? Daar rechts in de doos
Nope, het is een loep. Het is idd een aparte, maar vind het een goede aanvulling voor daily dresser in de categorie: ‘horloges die je op straat kan dragen zonder dat je wordt neergeschoten\beroofd, maar toch erg van kan genieten als horlogeliefhebber’. Hele mond vol, maar klopt wel denk ik. Samen met de Speedy een perfect dagelijks duo
Ik hoop dat het een troost is als ik zeg dat ik er alleen maar gekker op ben geworden. Draag hem erg graag
Gewoon niet in Damsko of Roffa gaan wonen scheelt al een heleboel, just sayin’.
Ik vond altijd dat een datejust een fluted bezel en een stick dial moest hebben. Romeinse cijfers vond ik te klassiek bij het design en een gladde rand is saai. Datejust = fluted bezel.
Totdat deze voorbij kwam. Het hele plaatje klopt gewoon. De volledig witgouden wijzers zijn ook prachtig. Ik vind deze configuratie met fluted bezel persoonlijk te druk worden.