Wat dragen wij vandaag L (vijftig 👑)

Deze keer. Máár ik had mijn Maxton keu net opgeschuurd, dus ik voelde me een pro.

Dat doet veel. :sunglasses:

2 likes

18 likes

Tja. Per potje als eerste bij de laatste bal komen, maar dan nog even nat gaan. Ik moet huil0n in mijn Tequila. :slight_smile: Of ik het een flawless victory zou gaan noemen? Mwoah. Maar pijn aan de asser heb ik wel.

Evengoed, zowel de Santos als de KS zijn gewoon zo prachtig onder de radar. Die 8,nogwat mm dikte van die Santos zijn wel next level. Supercomfortabel, en met een sluiting zoals sluitingen horen te zijn: Niet voelbaar, niet zichtbaar, niet aanwezig.

2 likes

7 likes

Op je gezondheid en op de nieuwe kansen Chris :wine_glass:!

1 like

Fijne nacht

16 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

34 likes

En weer terug op staal gezet☺
Klaar voor nachtdienst #3 , slaap zacht HF .

26 likes

Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

27 likes

Welterusten, of werkze als je nog aan de bak moet…:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

Mijn geliefde Longines vandaag, samen met mijn Parker Duofold Citrine pennenset. Heerlijk horloge en heerlijke pennen om mee te schrijven…

Slaap lekker…:sleeping:

42 likes

Mooie sfeervolle foto’s

1 like

Dankjewel man! :slightly_smiling_face: En werkze nog vannacht…:four_leaf_clover::+1:

1 like

Ja klopt echt een vintage feel. Hou van de looks. Ja lijkt me wel een uitdaging als je zo handig bent. Maar of dat dan past weet je alleen als je het gaat doen he? Heb er nog een paar met vintage look zoals de Zodiac V-Wolf en een Straton. Gewoon heerlijk om die erbij te hebben

21 likes

Goeiemorgen :slight_smile:

26 likes

Le française de nouveau

27 likes

Goedemorgen allemaal.

19 likes

Grüße aus Frankfurt :slightly_smiling_face:

35 likes

26 likes

Ik denk dat ik terug ga naar het crafter blue bandje. Vind dit generieke blauwe bandje maar niks.

20 likes