Deze keer. Máár ik had mijn Maxton keu net opgeschuurd, dus ik voelde me een pro.
Dat doet veel.
Deze keer. Máár ik had mijn Maxton keu net opgeschuurd, dus ik voelde me een pro.
Dat doet veel.
Tja. Per potje als eerste bij de laatste bal komen, maar dan nog even nat gaan. Ik moet huil0n in mijn Tequila. Of ik het een flawless victory zou gaan noemen? Mwoah. Maar pijn aan de asser heb ik wel.
Evengoed, zowel de Santos als de KS zijn gewoon zo prachtig onder de radar. Die 8,nogwat mm dikte van die Santos zijn wel next level. Supercomfortabel, en met een sluiting zoals sluitingen horen te zijn: Niet voelbaar, niet zichtbaar, niet aanwezig.
Op je gezondheid en op de nieuwe kansen Chris !
Welterusten, of werkze als je nog aan de bak moet…
Mijn geliefde Longines vandaag, samen met mijn Parker Duofold Citrine pennenset. Heerlijk horloge en heerlijke pennen om mee te schrijven…
Slaap lekker…
Mooie sfeervolle foto’s
Dankjewel man! En werkze nog vannacht…
Ja klopt echt een vintage feel. Hou van de looks. Ja lijkt me wel een uitdaging als je zo handig bent. Maar of dat dan past weet je alleen als je het gaat doen he? Heb er nog een paar met vintage look zoals de Zodiac V-Wolf en een Straton. Gewoon heerlijk om die erbij te hebben