Wat dragen wij vandaag LII

Das een mooi bandje ja!

1 like

30 likes

22 likes

De Pelagos. Kan hem gewoon niet laten liggen.
Lekker zonnetje! Even de deur uit.
Een goede :wave: dag gewenst!

25 likes

Thanks!

SKX013 op een Crown&Buckle Bond NATO. Staat 'm top vind ik! :smiley:

18 likes

Knap Julian! Hoe zit dat nu met bestellen uit het VK wat betreft douane/importkosten e.d.? En qua levertermijn?

2 likes

36 likes

22 likes

Bij de vorige bestelling glipte ik er doorheen, maar bij deze bestelling moest ik helaas €13,58 betalen. Het is dus mogelijk dat je bandje prijziger wordt, dus je kan maar beter rekening houden met invoerkosten. Ik heb het bandje op 18 november besteld, dus laten we zeggen dat het 11 dagen onderweg is geweest, waarvan het de langste tijd bij de douane heeft gelegen.

2 likes

26 likes

Hmm, goed om weten. Als je maar 1 bandje besteld wordt het zo wel meteen een prijzig bandje! In EU geen vergelijkbare rubberen straps? Zijn die van WatchBandit OK of geen ervaring mee?

Hyperchrome :star_struck:

31 likes

Blue monday. :blue_heart:

47 likes

Daar heb ik geen ervaring mee. De invoer wordt volgens mij ook berekend aan de hand van de waarde wat je besteld, dus hoe meer je besteld, des te invoer ook hoger wordt.

:cry:

20 likes

37 likes

Vroeger kon je bij sommige webshops nog vragen om de factuur apart via post (of e-mail) te sturen, en het pakket als ‘geschenk’ te verzenden. Om zo kosten te ontwijken. Was wel vanuit VS, en dik tien jaar geleden. Werkte ook maar af en toe…

1 like

Love it

36 likes

keep it safe :mask:

27 likes