Wat dragen wij vandaag LII

27 likes

19 likes

Vandaag de jaren 50 Doxa!

27 likes

Ik heb de groene en de zwarte. Zijn inderdaad degelijke horloges voor hun prijs.

1 like

21 likes

31 likes

Idd. De Tissot van vandaag.

2 likes

Mooi! :ok_hand:

Hetzelfde voor jou gewenst! :slightly_smiling_face:

Leuk die Ancre. Ik herinner me dit model nog heel goed van vroeger. 45 Jaar geleden verkocht de Hema in Amsterdam deze horloges ook. Ik kocht er in die tijd een met witte plaat. Gaaf om weer eens te zien. :slightly_smiling_face: :ok_hand:

1 like

Haha, ligt vast aan mij maar door het perspectief lijkt dit een OP28 ipv 36 :wink:

Vandaag gewisseld van de Presage naar het monster.

Fijne avond allemaal!

14 likes

Heb hem dit jaar met wat tegensputteren - tja, Ancre…- toch laten repareren. :relieved:
Als je altijd maar aan de :money_mouth_face:waarde moet denken gaat verzamelen volgens mij ook voorbij aan de waarde van zulke vroege ervaringen.
En zo liggen er nog wat Ancres die ik graag zou zien lopen maar …:grimacing:

1 like

30 likes

Zoek het probleem met het horloge :sweat_smile:

17 likes

Vintage Oris Chronoris Monopusher

22 likes

Urenwijzer doet z’n werk niet?

1 like

Toch niet zoals het zou moeten inderdaad! Goed gespot :+1:t2:

1 like

Wel lekkere lume hoor, überhaupt een mooi apparaat!

1 like

Ik heb beren polsen, je weet toch :neutral_face:

1 like

Zeker mee eens. Voordat ik handelaar was- en ook nu, nu ik geen handelaar meer ben- hou ik mij niet bezig met de geldwaarde van horloges. Ik ben altijd gegaan voor wat ik mooi vind en waar ik gevoel bij heb. Ik zou er een vermogen voor over hebben om de Ancre skindiver met oranje plaat van mijn vader terug te kunnen kopen. Die is uit dezelfde periode waarover ik het in mijn vorige antwoord had en ook bij diezelfde Hema in Amsterdam gekocht, in de Ferdinand Bolstraat. Het zit er helaas niet in… Zoals jij zegt: de waarde van die vroege ervaringen is onbetaalbaar. Mijn vader overleed toen ik 11 jaar oud was, met dat horloge aan de pols. Ik was helaas niet in de gelegenheid om het te behouden… :pensive:

5 likes