Wat dragen wij vandaag LII

Fijne zondag!

44 likes

Helemaal eens. Is toch een bepaald slag mensen

5 likes

:rofl::rofl::rofl: - doorgaans het soort mensen dat een beetje aardig doet tegen hun forumgenoten

2 likes

23 likes

12 likes

Ik zeg HF opsplitsen in tweeën. HF voor mensen met en zonder tattoo :pray:

5 likes

Ik draag vandaag een seamaster. Normaal om links maar vandaag (speciaal voor @Miller1900, @551er, @Henk en @lasteraar) op recht want dan komt mijn tattoo ook op de foto.

19 likes

Woww
Is dat jouw aquarium??

1 like

12 likes

Dank je Pieter. Erg blij met deze NA. :blush:

1 like

image

13 likes

16 likes

25 likes

Als we een vleugje Kultur gaan opsnuiven, mag Max mee. :wink:

Fijne zondag HF!

26 likes

Heel sportieve reactie.

1 like

Erg fraai! Deze klopt gewoon :+1:

1 like

Ik draag nog niks. Ik moet nog even snel de tijd instellen… luie zondag en pas net mijn bed uit :joy:

21 likes

Gelukkig alleen maar vies. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Je hebt gelijk, ik weet alleen niet wat het zegt.

Veel familie van me heeft armen, benen en schouders vol gekalkt met allerlei onzin (merk de formulering op, da’s een vooroordeel), en het beïnvloedt onze relatie niet, maar toch ben ik bevooroordeeld. Ik kan dat niet laten, blijkbaar, ook al probeer ik het dapper.

Tatoeage, scarificatie en andere vormen van body modification neuken altijd een beetje met de Hellenistische schoonheidsidealen die ik in m’n hoofd heb. Ik zie het instinctief als een verontreiniging van een van nature erg mooie machine. Net zoiets als een open heart complicatie op een mooie rustige wijzerplaat. :slightly_smiling_face:

Ik kan het dus ergens wel begrijpen, maar het is natuurlijk behoorlijk bot om op een publiek forum iemand zonder aanwijsbare reden aan te spreken op z’n keuzes in lichaamsmodificatie.

Het was een beetje rare off topic op de zondagmiddag. En dat alles omdat ik een commentaar over een Breitling las, en toen terug ging scrollen:

Die Breitling staat tot tatoeages als Woody Allen tot Ryan Gosling. Ik zie het niet. Sorry.

2 likes

Vandaag de Newmark maar weer eens.

17 likes