De 16610 weer op de oude band gezet.
Ik twijfel nog wat ik zal doen. De nieuwe band houden en er weer op plaatsen, of de oude band houden en het geld van de nieuwe band in het horlogepotje voor de volgende aankoop
Of
Even rustig over nadenken nu ik eindelijk zo’n nieuwe band eens heb gevonden
6 likes
Ik vind de nieuwe band mooier, maar ik zou kiezen voor twee horloges in plaats van één horloge met twee stalen banden.
2 likes
Snader
21 december 2021 om 18:29
3139
Deze krijgt veels te weinig polstijd dus vanavond maar weer eens uit de kist gehaald.
17 likes
De Alpinist nog ff,morgen weer eens wat anders
24 likes
Spooler
21 december 2021 om 19:31
3143
Vandaag eens mijn enige Citizen omgedaan. Leuk ding maar het blijft toch veel in de kist. Waarom weet ik ook niet…
22 likes
De bergen en de zee, harmonisch naast elkaar
14 likes
Colnago
21 december 2021 om 20:17
3148
Spooler:
Waarom weet ik ook niet…
Zwier hem eens op een comfortabele band Spooler. Dat helpt, merk ik bij mijn eigen NY0040’s
1 like
Zoals al gezegd, een comfortabele band erop en hij zit regelmatig om de pols
16 likes
Er gaan, vermoedelijk net voor de jaarwisseling, nog wat NA’s landen maar vooralsnog onverwacht tevreden met deze.
14 likes
XiPHiAS
21 december 2021 om 21:53
3151
Mijn NA natuurlijk!
Meer info in mijn NA topic van de Speedy:
The word is out! (de Speedy is er!)
Maar er hangt een leuk verhaal aan de aankoop van mijn “grail watch”. Bij dezen meteen gecatalogeerd als “blijver”.
Wie enkel het Speedmaster verhaal wil, kan skippen naar puntje 2
1. Waar het begon
Vorig jaar ben ik mijn interesse in horloges gaan materialiseren, er moest een eerste maar ‘degelijk’ uurwerk komen. Mijn ultieme grail watch is al jaren een Omega Speedmaster Professional, maar tot op heden had ik er het geld niet voor over.
Mi…
20 likes
Welterusten gewenst, of werkze als je nog aan de bak moet.
37 likes
SAT
21 december 2021 om 23:15
3154
Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken
29 likes