Wat dragen wij vandaag LIII

Dat is weer een aanname.
Het is niet naar m’n werk
Het is voor m’n werk
Ik ben vrachtwagenchauffeur, en heb op Zaterdag één, en op Zondag zes losadressen in Maastricht

3 likes

afbeelding

36 likes

In de ene hand de knuppel, in de andere hand het stuur… Nachtrijders (Henk Wijngaard). Brood, toch?

2 likes

Keuze gemaakt, eerst deze maar eens om. :heart_eyes:

22 likes

Weer eens een oudje,Remova H2O uit 1965 :grinning:

23 likes

Yes sir. Bij de laatste klant zijn voor de winkel opengaat, dus dan hoor je automatisch bij de vroege vogels

2 likes

Echt zo’n lekker horloge een Milgauss!! Heerlijk

Haha nice

1 like

Ja, het is gewoon een beetje een off beat horloge, net even wat gekker dan de meeste Rolex modellen, en voor mij is hij echt perfect.

1 like

Ja klopt helemaal en echt een daily… gebruik mijne ook vaak als het wat wilder wordt(fietsen, strand, klusjes enz enz)

27 likes

Absoluut een toppertje! :+1:t2:

1 like

Beetje kort door de bocht redenering, wat @Fate_Amenable_To_Change zegt; de stijl van de band past totaal niet bij de vorm van de kast (en de stijl van het horloge).

Bonklip is een idee, een simpele mesh band kan natuurlijk ook.

1 like

Wat snij je met die rol?

1 like

18 likes

Had zelf nog niet eens gekeken. Staat al bij de rondslijpers inmiddels. :sweat_smile: In ieder geval karton voor de voedingsindustrie.

1 like

Ik ben ook een vrij kortdoordebocht mens :roll_eyes:
Nee hoor, ff serieus, deze kwam op een rederen Seiko-band, die glimp me te veel, heb deze toen vlot vervangen voor een blauwe suede bandje. Dat was in de warme zomer dan weer geen succes. Deze band had ik nog liggen. En nu zitten we ermee… Bonclip ken ik niet, zal eens gaan kijken.

1 like

Nee, zeker geen origineel, hier zat een glimmende lederen band op, niet mooi.
Vervangen voor blauw suede…zomer…deze stalen rupsband…
Ik zal Bonclip bekijken…

Een glimmende band op een dresser kan ook prima, zeker in blauw. Vraag @HanDavinci maar

1 like

16 likes

Dat weet ik, want daar kwam het horloge op.
Maaaar dat vind ik niet mooi.
En dan gebeurt het niet. :slightly_smiling_face:
Want wie draagt het horloge ook weer??

1 like