Mooi! Van harte. Robuuster dan een speedy
Goedemiddag iedereen.
Zij, die al weekend hebben, Prettig weekend.
En zij die nog géén weekend hebben, Ook Prettig weekend.
Staat prima zo ferry, rubber is de beste optie
Vind persoonlijk de stalen band(qua looks) van de seamaster toch al niet fantastisch.
Garmin Tactix Delta Solar met een aftermarket watchface op een 26 mm Panerai band.
Alle denkbare functies, netjes verscholen onder de motorkap van een lichtgewicht behuizing.
Hahahaha… Nee, ik zat tussen die en deze te dubben, waarbij deze op de op het internet beschikbare foto’s wat gewoontjes over komt, maar ik zeker wist dat ik de wit-creme-rood-geel combo van de Bernina niet zou gaan trekken op termijn. Dus nee, dit is 'm, wat Farer betreft. Al vind m’n vrouw de aubergine-kleurige driehander erg mooi die ze net uit hebben gebracht.
Yup, daar ga ik nog een NA over schrijven, maar dit was onderdeel van het Serica - Hamilton - Tourby - Chronograaf plan: De Glycine er uit, de Hamilton Navy er uit, de Yema Flygraf en Speedgraf er uit, en dan de hele bups een tikkie upgraden.
Dat weet ik niet, maar het is een bog-standaard cam & lever handwinder in een bonkige 100m WR kast met een bel bol saffier er op. Hij voelt vrij robuust. En best zwaar, grappig genoeg.
Wat een sympathieke knapperd