Wat dragen wij vandaag LIII

Ik stond op het balkon, circuit onder mij, Hamilton leidend, Max 7 sec achter. Ik een RedBull in mijn handen. Leunend over balkon. Dan hoor je een stemmetje “Hey. Psst”

4 likes

Bucketlist.

1 like

Lekker deze joh :heart_eyes:

1 like

Vanmorgen op tijd eruit en samen met Frank @horlogehalle naar Jaap in Hilversum om deze kneiter op te halen:

Op de terug snelle lunch om op tijd voor de TV te zitten op Max wereldkampioen te zien worden.
Topdag!:smiley:

30 likes

Gefeliciteerd! Tof ding!

1 like

CITIZEN BN0158-18X Promaster Marine Sea, E168 solar quartz, 44mm, 20mm lugs. Op een stalen/mesh bracelet met een milled clasp.

21 likes

29 likes

19 likes

Middagwissel naar de Pepsi

18 likes

Middagwissel!

17 likes

Peter, ik moet je hier even corrigeren, hmmmm, de lunch was in normaal tempo, maar toen je zag hoe weinig tijd er nog restte, heb je in mijn beleving later geremd in elke bocht dan Max zou doen, en harder gereden dan Max (in his fastest lap) zou kunnen. En dat dus allemaal om de start mee te maken van een race waarvan ik al zei dat het in de laatste ronde zou gebeuren.

Nou jahh,anyway wat een lekkere ochtend, en wat een super race.

Ohhhh ja, @Tuur1968, ik heb hem omgehad…hmmmmm wat een mooi horloge!
Had hem ca 2 jaar geleden ook op de pols, maar nu viel het bij mij beter op z’n plaats.
Ik heb nog geen besluit genomen, maar euhhhhh…
En Jaap, bedankt voor de gastvrijheid en koffie.

34 likes

16 likes

Klassieker op zadelleer

34 likes

:fire::fire::fire:

2 likes

Bij het opruimen deze weer eens opgepakt, moet eigenlijk nieuwe cel in maar toch ff om…

17 likes

Die wijzer is niet voor niets Oranje…

Groeten
Rutger

26 likes

Ploatje van vanmiddag

17 likes

24 likes

25 likes

Poeh! Dat is een hele mooie! Geniet ervan!

1 like