Wat dragen wij vandaag LIII

26 likes

16 likes

24 likes

22 likes

21 likes

Hee! Da’s een leuk vijfje. Het is niet de bigmil, niet de kleine 804 flieger, het is niet de nieuwe lichting… Welk ref# is dat?

1 like

Na mijn nachtdienst al weer veel te vroeg wakker :pensive:
Dus maar naar het bos met de hond , op bed blijven liggen en maar draaien maakt mij ook niet vrolijker .

28 likes

24 likes

Mooie Meraud. Waar is die foto genomen?

33 likes

30 likes

21 likes

moet je zon horloge elke morgen handmatig opwinden ?
heb er geen ervaring mee :stuck_out_tongue: wel tof ding idd. jammer van de 18mm lugs imo

Speedmaster 3861

24 likes

Thnx Fate! Het is de SNK381. Best een tof ding op nato.

1 like

Dubai Marina, de jachthaven

1 like

Dank je!

Nja, 40 uur gangreserve betekent wel om de anderhalve dag, ja. En die 18mm lugs moeten op dit model absoluut niet breder worden. Gelukkig heb ik nog een Nomos Ahoi 36 en mijn grootvader’s horloge, de Aristocrat uit 1960, die allemaal 18mm lugs hebben, dus heb ik een NATO, een 2 piece canvas en drie leren banden tot m’n beschikking om te wisselen. :slight_smile:

2 likes

20 likes

Homeopatisch hoestdrankje (geen honing, mag nog niet op die leeftijd), paracetamol, bij papa/mama in bed (ter verzachting, slapen ze vaak toch iets beter door… ook al ben je er zwaar op tegen pak je soms wel meer slaap), en dik inpakken overdag.

Beterschap! En, alles is een fase, je komt er altijd weer doorheen :stuck_out_tongue:

2 likes

Kerst lampjes….

37 likes