Wat cultuur opsnuiven…
Gaaf! Van harte proficiat!
Nice gefeliciteerd
Lekker bezig Luuk, wat een knallers!
Dank je ja het gaat een beetje hard dus misschien maar eens pas op de plaats gaan maken
Lekker van genieten!
Ja ga ik zeker doen
Vandaag mijn Seiko Presage Style 60’s ‘Ginza’ 140th Anniversary - Seiko SSA445J1 - Limited Edition maar eens omgedaan.
Er zijn wereldwijd slechts 4.000 exemplaren van deze limited edition beschikbaar gemaakt. Het ontwerp van dit horloge herdenkt 140 jaar Seiko Watch Corporation, als een horloge en klok reparatiewerkplaats in Ginza, Tokyo in Japan.
Seiko Presage SSA445J1 | Style60’s - geïnspireerd op de Crown Chronograph uit 1964. De jaren 60-look herken je aan de zachte vormen en scherpgevormde wijzers. Het Presage 4R39 kaliber wordt in Japan gemaakt en wordt kwalitatief hoogwaardig afgewerkt met een fraaie goudkleurige rotor. Ieder onderdeel wordt in eigen huis vervaardigd. Het Seiko Presage horloge is voorzien van box-shaped hardlex glas en is 50 meter waterdicht. Deze Seiko Presage heeft een energiereserve van max 41 uur.
140TH ANNIVERSARY: Het opvallende ‘geplaveide’ wijzerplaatpatroon is geïnspireerd op de allereerste stenen straatklinkers in westerse stijl in Ginza. De blauwgrijze ‘Konparu-iro’ wijzerplaatkleur vertegenwoordigt zowel het huidige Ginza-gebied - reflecties van de lucht in het verfijnde glazen stadslandschap - als een van de culturele kleuren van Japan. Het is een kleur die voor het eerst in de mode kwam in de jaren 1910 en 20 - een trend die begon in Ginza, toen nieuwe chemische kleurstoffen begonnen te worden ingevoerd. (bron: Seiko Boutique)
En jij dus ook van harte!!!
Dank je en je had het al gehoord of gezien
Ja ik heb de verkoper over het randje geduwd gisteren.
Mooi horloge die sjopaar!
Mooi man
Dank je