Dank je
Welke van de twee
Dank je
Welke van de twee
Het zijn beide knallers ! Maar ben echt een mega fan van de Chopard! Ziet er zo onwijs goed uit op foto’s.
Haha ik kijk er al jaren naar en nu kwam het moment om een leuke ruildeal te maken dus gelijk toegeslagen….
Vind hem echt prachtig en zeker die dial
Dans son jus d’origine
Machtig ding die Alpine Eagle, leukste Chopard model in tijden. De Mille Miglia mag er ook zijn maar blij dat deze erbij gekomen is.
Sankt Moritz vibes.
Zeer mooi!
Mooi welk binnenwerkje? Miyota? Heb je hem al opengemaakt? Hoe is de kwaliteit?
Er schijnt een Seiko VD53 uurwerk in te zitten volgens de specs. Neen niet open gemaakt, voor die €60 euronen geloof ik alles .
De kwaliteit vd afwerking is boven mijn verwachtingen. Het uurwerk tikt zowaar bijna op de seconden indicatoren, de sunburst wijzerplaat is subliem, de kast afwerking is imo enigzins vergelijkbaar met de afwerking van een Dan Henry, de stalen band voelt vrij solide en is comfortabel te noemen. Kortom… Den deze eigenlijk uit verveling ( iets met de donkere dagen, weekje vakantie en enkele drankjes op) ‘per ongeluk’ via de doeeenseenbodknop aangeschaft en valt me, zeker voor de moneten, niets tegen en is in staat om me zelfs blij te maken.
Ps dat laatste niet tegen de wederhelft vertellen ajb, dan kan ik mijn andere toekomstige horloges voor 2022 namelijk niet meer rechtvaardigen .