Wat dragen wij vandaag LIV

Net binnen, de nieuwe beater van het huis.

Seiko AGS SBBW059

38 likes

Nice! Ik heb hetzelfde horloge als NA. En dat bandje komt waarschijnlijk ook!

1 like

Dat komt door die Primitivo

1 like

Fijne avond!

26 likes

Haha, ik denk het ook, flesje is inmiddels leeg…

1 like

17 likes

Het is over en uit met de Kinetic’s bij Seiko. Het laatste model wat nog verkocht wordt. Referentie SKA783P1.

Heel jammer, de kinetics waren de laatste jaren eindelijk goed: secondenwijzer die strak op de minutenmarker land, afwijking van +4 seconden per maand en een power reserve van zo’n zeker 4 maanden (officieel 6 maanden).

Kast 43mm, dikte 11mm en 20mm lugs. 5M82 Kinetic uurwerk met reserve van 6 maanden. Op de originele stalen Seiko-band.

29 likes

Een Tudor voor mij vandaag

28 likes

Ook hier een Tudor vandaag. Wel weer aan de twijfel om hem eruit te bonjouren :grin:

33 likes

29 likes

Hoe bevalt ie.? had hem al in het winkelmandje maar nog niet doorgezet…
In een zelfde soort opwelling ooit de Timex Q gekocht maar door die band was het niet te dragen.
Benieuwd of de band voldoende solide voelt… (voor zover dat haalbaar is in deze prijsklasse)

1 like

De Bulova Accutron :grinning:

27 likes

Katana scherpe wijzers van een onverwachte NA

41 likes

Ik wou eens gek doen op deze voorlaatste dag van het jaar. :clown_face::laughing: Met stip de gekste aanwinst dit jaar.

Fijn eindejaar HF!

30 likes

Vandaag de DJ41. En wat een genot is de jubileeband als je weken lang knotsen als de 116508 en 126719BLRO draagt. Voelt gewoon aan als zijde :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

17 likes

22 likes

Ja erg goed, vind het een gewelding horloge voor de prijs. Voor mij past de band erg goed maar als je twijfel kun je mssn even langs een officiele Tissot dealer om hem te passen.

1 like

We waren toevallig ook in Duitsland vandaag…

12 likes

26 likes