Net binnen, de nieuwe beater van het huis.
Seiko AGS SBBW059
Nice! Ik heb hetzelfde horloge als NA. En dat bandje komt waarschijnlijk ook!
Dat komt door die Primitivo
Haha, ik denk het ook, flesje is inmiddels leeg…
Het is over en uit met de Kinetic’s bij Seiko. Het laatste model wat nog verkocht wordt. Referentie SKA783P1.
Heel jammer, de kinetics waren de laatste jaren eindelijk goed: secondenwijzer die strak op de minutenmarker land, afwijking van +4 seconden per maand en een power reserve van zo’n zeker 4 maanden (officieel 6 maanden).
Kast 43mm, dikte 11mm en 20mm lugs. 5M82 Kinetic uurwerk met reserve van 6 maanden. Op de originele stalen Seiko-band.
Hoe bevalt ie.? had hem al in het winkelmandje maar nog niet doorgezet…
In een zelfde soort opwelling ooit de Timex Q gekocht maar door die band was het niet te dragen.
Benieuwd of de band voldoende solide voelt… (voor zover dat haalbaar is in deze prijsklasse)
Ik wou eens gek doen op deze voorlaatste dag van het jaar. Met stip de gekste aanwinst dit jaar.
Vandaag de DJ41. En wat een genot is de jubileeband als je weken lang knotsen als de 116508 en 126719BLRO draagt. Voelt gewoon aan als zijde
Ja erg goed, vind het een gewelding horloge voor de prijs. Voor mij past de band erg goed maar als je twijfel kun je mssn even langs een officiele Tissot dealer om hem te passen.