Uit welke video is dat? Ik ben zo benieuwd naar het nummer, of erger, de tekst.
Je hebt er gewoon eentje. Ge weet dat ik al vele maanden op uwen chronograaf zit te geilen, Henk. Ik vind 'm top. Hoe draagt ie, is het een comfortabel horloge?
Het is een geweldig klein horloge. Draagt echt super om de pols. Ik vind het wel een van de mooiste Breitlings van de afgelopen jaren
Hahahahaha Chris, man man man,met woorden kan jij werkelijk alles hè
Ik heb hem om gehad van je, ik heb hem bepoteld en tegen het licht gehouden, ik heb hem gewogen en goed bevonden.
Wát zeg ik ??? Volgens mij meer dan okay…het was de meest verrassende en lekkere op de tafel.
Enjoy
Jij mag dan nog maar kort hier op het forum rond schuimen, maar het nivo is hoog en bijna altijd MOET ik gewoon een like geven,…I like that
Dank je, dat gaat zeker goed komen. Ik ben zo van Farer gecharmeerd dat ik er nog eentje zoek, de zeegroene GMT. Hoe dan ook, jouw Tudor is ook een plaatje, die 925. Ik had niet verwacht dat een horloge met grijze wijzerplaat zo’n bandenslet zou zijn. Misschien omdat het tegen taupe aan hangt. Hmmm. Hoe dan ook, ik heb voor mezelf besloten dat er nog eens een Tudor komt. Ik vermoed de Root beer GMT, ondanks de dikte.
Goedezonnigemorgen HF’ers,
Met nieuwe Erika’s, print erop van mijn mil registratienummer, gewoon mooie herinneringen aan die tijd.
Haha dat zou je best wel goed staan! Wel met de bracelet erbij dan.