Wat dragen wij vandaag LIX

26 likes

19 likes

Uit welke video is dat? Ik ben zo benieuwd naar het nummer, of erger, de tekst.

Je hebt er gewoon eentje. Ge weet dat ik al vele maanden op uwen chronograaf zit te geilen, Henk. Ik vind 'm top. Hoe draagt ie, is het een comfortabel horloge?

2 likes

Vandaag maar eens zo’n goedkope cam & lever shitter van één of ander zielloos microbrand.

25 likes

Het is een geweldig klein horloge. Draagt echt super om de pols. Ik vind het wel een van de mooiste Breitlings van de afgelopen jaren :+1::+1::wink:

1 like

24 likes

Vandaag mag mijn SKX171 mod mee.

10 likes

Hahahahaha Chris, man man man,met woorden kan jij werkelijk alles hè :face_with_hand_over_mouth:
Ik heb hem om gehad van je, ik heb hem bepoteld en tegen het licht gehouden, ik heb hem gewogen en goed bevonden.
Wát zeg ik ??? Volgens mij meer dan okay…het was de meest verrassende en lekkere op de tafel.

Enjoy :facepunch::grinning::+1:

3 likes

Almost left, what was I thinking!?

29 likes

Jij mag dan nog maar kort hier op het forum rond schuimen, maar het nivo is hoog en bijna altijd MOET ik gewoon een like geven,…I like that :grin:

2 likes

Goedemorgen!

31 likes

11 likes

11 likes

Worldtimer woensdag?

26 likes

Dank je, dat gaat zeker goed komen. Ik ben zo van Farer gecharmeerd dat ik er nog eentje zoek, de zeegroene GMT. Hoe dan ook, jouw Tudor is ook een plaatje, die 925. Ik had niet verwacht dat een horloge met grijze wijzerplaat zo’n bandenslet zou zijn. Misschien omdat het tegen taupe aan hangt. Hmmm. Hoe dan ook, ik heb voor mezelf besloten dat er nog eens een Tudor komt. Ik vermoed de Root beer GMT, ondanks de dikte.

2 likes

Goedezonnigemorgen HF’ers,

Met nieuwe Erika’s, print erop van mijn mil registratienummer, gewoon mooie herinneringen aan die tijd.

19 likes

35 likes

Haha dat zou je best wel goed staan! Wel met de bracelet erbij dan.

1 like

Große blei en bijna volle maan!

39 likes

75+ser :wink:

En dat zie je
:ukraine:

17 likes