@Snellejelle Klopt. Wrist shots vertekenen altijd. Horloge lijkt 20% groter. Is ooit een uitgebreid onderwerp geweest op WUS en komt hier ook al jaren terug, zo nu en dan. De ‘spiegelmethode’ geeft inderdaad een veel reëler beeld.
Staat prima hoor
Deze kan ook wel tegen een stootje👊
Klopt , werk vaste nacht . 7 werken 7 dagen vrij . Echt heerlijk man om de week altijd weer genoeg tijd om bij te komen en leuke dingen te doen.
Doe dit nu al weer 25 jaar en zou niet meer anders willen.
Ja dat geloof ik graag, dat zit er bij mij helaas niet in…ben benieuwd wat voor werk je dan doet?
Nu in de verslavingszorg ( verpleegkundige ) maar heb echt al in alle takken van de zorg gewerkt.
Forensisch , acute psychiatrie ,noodhulp , gesloten wonen. huisartsenpost , hahaha als ik het zo bedenk best wel wat . Nu nog 5 jaar dus een wat rustigere tak van de zorg gekozen.
Nu weer de 58 om , als het rustig blijft straks maar weer eens op staal zetten .
Zat eerst te denken aan een GGZ instelling maar je werkt dus in de verslavingszorg dat lijkt mij idd ook een mooie baan maar ben geen verpleegkundige. Dan heb het idd wel goed voor elkaar!
Werkze kerel, ik ga slapen…
Goedemorgen allemaal.
Zodadelijk bij de verhuizing van de volkstuinen gaan helpen, dus maar iets stevigs omgedaan.
Hoe doen de tritium buisjes het na 13 jaar?