Wat dragen wij vandaag LIX

Ha, nee ik had hem ook niet echt aangekondigd. Lang verhaal kort… GS met een prachtige Iwate wijzerplaat werd in de dagelijkse gang van zaken met mijn slechte(r wordende) oogjes gewoon een stalen horloge met witte plaat. Ergo, ik kan niet meer genieten van de details. Dat speelt al een tijdje overigens.
Wellicht dat ogen laseren met een gewone leesbril dat probleem gaat oplossen, maar ik heb er een hard hoofd in. :sweat_smile:

Maar, terug naar de Tudor, ik heb gekozen voor functie boven vorm. En dat werd dmv een ruil redelijk onverwacht deze. Maar het is absoluut geen straf. :smiley:

4 likes

33 likes

28 likes

Seiko Cocktail time

16 likes

15 likes

Ja dat herken ik wel een beetje, mijn ogen worden er ook niet beter op. En witte platen trok ik altijd al slecht want op de pols al gauw saai :innocent:

Leesbrillen heb ik trouwens slechte ervaring mee. Die dingen liggen altijd op de verkeerde plek. In de tijd dat ik nog geen “vaste” bril had maar wel een leesbril nodig zat ik helemaal altijd naar vage horloges te kijken. Heb nu varifocaal en dat bevalt beter. Leesbril staat nu altijd op m’n neus, dus hoef er nooit naar te zoeken :innocent:

2 likes

Mogge. Lekker weertje buiten :upside_down_face:

36 likes

oi oi, dit is wel een topper hoor!
Mooie kleur wijzerplaat,grafisch ook prima ontwerp.
Ik snap het wel :ok_hand:

1 like

Herkenbaar, de lastige complicatie is dat ik geen lenzen verdraag en mijn sterkteverschil links en rechts zo groot is dat ik geen multifocaal kan hebben. Loop nu met 3 brillen te klooien (Lees, Vergader, Veraf) :frowning: Het wordt nog wat jaartjes aan klooien als laseren ook niet lijkt te gaan. Dat weet ik volgende week.

Maar, on topic. De afleesbaarheid van deze Tudor is verrassend goed. Los van het feit dat 'ie op mijn polsen qua formaat heel erg prettig draagt. Eerlijk gezegd, prettiger dan de laatste witte GS. :see_no_evil:

2 likes

15 likes

De mooiste DJ uitvoering wat mij betreft … en in een keer ook een van de mooiste Rolexen :+1:

7 likes

Ah, dat klinkt inderdaad als een uitdaging. Succes, zou mooi zijn als laseren dat verbeteren kan :+1:

En los daarvan, veel plezier met de Tudor; mooi ding :+1:

1 like

18 likes

6 likes

29 likes

17 likes

25 likes

28 likes

12 likes

Oh ja, donderdag vandaag :peace_symbol: :ukraine:

Fijne dag HF!

18 likes