Heul mooi!
De Glacier zeker?
Vanmiddag lekker met mijn dame in Uden wezen lunchen.
Na de lunch nog even een rondje centrum gedaan, om de wijntjes te laten zakken, komen we langs het Goudpaleis, en zie ik dit.
Toch maar even binnenkijken.
Max 8 personen binnen, er staan er 6 binnen, dus dat zit goed.
Even gekeken, een en ander gepast, en ik kan mij nu de gelukkige bezitter noemen van iets waar ik al een tijdje naar loop te loeren.
Heren, ik presenteer u,
Mijn NA, mijn stalen G shock.
Bedoelde je bij mijn horloge? Haha ik denk dat dat niet bij de lage prijs zat inbegrepen
Reken maar dat ik deze like
Mijn beknopte opsomming: gewoon lekker retro
Nee ik reageerde op de foto van @anon53002072EV. Die post die dikke Breitling normaal dagelijks mét lume namelijk.
Oh haha
Ik begon met mijn Zenith (de zwarte)
Ook de witte even gepast:
En toen kwam deze totaal onverwacht geweldig gave:
En toen deze:
En deze:
En:
En bedankt voor de NA
Was weer gezellig @DKremer! Thnx!
De hele dag deze om gehad. In de zon is de dial echt fantastisch. In de zon lijkt hij wel zilver tot wit en ( je ziet het niet perfect op een foto) zie je de witte tekst helemaal niet waardoor het lijkt of er twee lege plekken op de dial zijn
Vanavond deze.
Ik snap dat het vloeken in de kerk is maar heb m besteld omdat ik m er fantastisch uit vind zien. Ik heb geen 20mln + voor de originele en ik vind het echt een leuk horloge om erbij te hebben. Ik hoef me nergens zorgen om te maken als ik hem om heb en hij draagt fijn.
De stalen band kan je meteen weg gooien maar deze nato wordt erbij geleverd en het ziet er naar mijn mening erg goed uit.