Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mooi, gefeliciteerd met de NA
Nog steeds de NA, heel blij met deze:
De kwaliteit is enorm goed voor de prijs! Fijn weekend allemaal. (De foto is van eerder vandaag).
Ja Sjaak, bedankt voor de tip, maar ik weet precies hoe het moet dat is net wat ik zo vervelend vind.
De ‘Baby Blue Monster’. Drama op bandjes omdat de bezel en wijzerplaat in twee verschillende kleuren blauw zijn uitgevoerd. Past eigenlijk alleen op staal. Ben dol op de ruige looks: formaat maar ook die ‘haak’-lugs.
Referentie is SRP605K2. Kastdiameter van 44mm, kastdikte van 13mm en lugbreedte van 22mm. Seiko 4R36 automatisch uurwerk. Op een coole stalen/mesh bracelet met een milled clasp.
Zwart en goud. Ik krijg er altijd associaties met John Player Special van. Geen zin om de datum goed te zetten. Fijn weekend allen!
Vanmorgen samen met @horlogehalle naar Hilversum afgereisd om daar bij Jaap een schitterende Sinn op te halen😊
En mooi is hij:
Was weer een topdag Frank😊
@SuperC bedankt weer Jaap!
Gefeliciteerd met deze stoere Sinn! Is deze met olie gevuld, net als die EZM van Frank?
Gefeliciteerd met je NA.
Als hij voor de manschappen van de Duitse antiterreur eenheid goedgekeurd is, zal deze stoere rakker wel voldoen voor HF-leden ook.
Enjoy.
Dank je, idd oliegevuld, vorig jaar nog dus kan er weer even tegen
Thnx, erg blij mee😊