Wat dragen wij vandaag LV

Jazeker en of. De 1e generatie.
Heb ook de oranje😀

18 likes

Eigenlijk best raar dat de 12 van de gmt ring niet bovenaan staat.
In de zin van de zon op t hoogste punt van de dag.

22 likes

Was een beetje aan het experimenteren, nog steeds niet slecht vind ik persoonlijk. Maar ik waardeer je mening en vind de stalen band het mooist. 18mm

2 likes

Het zou niet direct mijn keuze zijn maar heb je een leren band in een race stijl overwogen?

De NA, in een woord: WOW! Voor het eerst een alpinist, maar wat een fantastische eerste indruk :star_struck:

35 likes

Het ideale maatje

29 likes

23 likes

Draag vandaag de Louis Cartier Tank op een nieuw bandje.

Bandje is niet wat ik had gehoopt :sweat_smile:. Iemand tips voor échte croco/alligator bandjes van 19mm (gesp 16 mm)?

35 likes

40 likes

Heel mooi, jammer dat ik het geld er niet voor heb liggen…

Nummer 4 of 5 vandaag :see_no_evil:
Gelukkig zijn er ook dagen dat het er gewoon 1 is :slightly_smiling_face:

15 likes

33 likes

Je weet dat je die ring kan draaien hè?! En als dat horloge van jou is mag je helemaal zelf bepalen wat je bovenaan zet :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lekker zeg! Gefeliciteerd.
En gelijk op leer gezet haha.

heb er ook naar zitten loeren, maar moet me beheersen haha

1 like

Haha, ja dat weet ik. Maar de standaard is altijd 24.00 boven.

Go Green :green_heart:

37 likes

Dank u. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog meer verrast ben dan vooraf bedacht. Ik snap niet waarom ik deze niet eerder heb aangeschaft of gepast…

Deze werd origineel geleverd op een leren band, en deze zat er ook nog bij in perfecte staat. Maar niet mijn kleur (heel donker bruin) en ik ben wars van vouwsluitingen. Dus eigen zwarte leren band erop, en daarna nog 4 anderen, inmiddels zit ie op een rubber band. Vooralsnog een combi welke mij het meest kan bekoren. Kan me ook voorstellen dat de Alpinist goed gaat op Milanese :thinking: keuzes, keuzes…

Ik was na twee horloges verkocht te hebben alweer rustig aan het rondkijken, en deze kwam ineens voorbij.

2 likes

Dank! Ik werd getriggerd door deze foto op instagram:

(Ook zo’n groen leren bandje besteld maar die is nog onderweg haha)

Het gaat inderdaad om de Orient 3 star RA-AB0F08E19B: op stock foto’s absoluut niet spannend, maar schijn bedriegt (gelukkig)!

20 likes

Heerlijk horloge. :heart_eyes:

25 likes

30 likes