Wat dragen wij vandaag LV

Welterusten of een fijne dienst als je aan het werk bent :+1:

30 likes

Goedemorgen allemaal

25 likes

26 likes

Mogge

19 likes

Bijna weekend :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

22 likes

Goedemorgen

25 likes

Bijna weekend…

19 likes

50 likes

Is, wat mij betreft, inderdaad een alleskunner. Waterdichtheid is 100m, dus voldoende om te zwemmen. Dit is de 40mm maar draagt, zeker op staal, aan de grote kant. Overigens levert Longines de Spirit op twee soorten stalen banden, één met quick release en de ander zonder. Geweldig systeem waardoor bandentools niet meer nodig zijn, mits originele banden worden gebruikt. Het horloge is ook nog eens akelig nauwkeurig. In de eerste week dat ik 'm droeg had ie een afwijking van -3 seconden.

Groeten
Rutger

1 like

Heel mooi zon Chronomat in 36mm! Zie je niet vaak, maar snap eigenlijk niet waarom.

2 likes

Thanks!
Opzich snap ik het wel. Voor het geld is er natuurlijk bijzonder veel anders te krijgen. En tja, labeltje “dames model” hangt eraan. Dan kijkt het gros van het volk er niet eens naar.

1 like

Ah ja, zie nu ook dat hij list €1000 duurder was dan ik dacht. Maar goed, blijft mooi en door de brede band zeker geen damesmodel. Ben benieuwd hoe dit op een elegante vrouwenpols zou staan :see_no_evil:

1 like

Die ligt mooi op jouw pols hoor. Zal vast een pak fijner dragen dan de longines die je verkocht hebt.

1 like

Uiteraard de nieuwe aanwinst :heart_eyes:

39 likes

Staat je top! Band al een keer gewisseld?

1 like

Thanks!
Dat kan je wel stellen ja. Qua comfort was de longines prima, maar hij bleef overal achter hangen haha. Kon m’n jas er amper af schuiven om te kijken hoe laat het was. Is toch puur een ander verhaal met 10mm dik.

2 likes

Moet zeggen dat ik het wel wat vind hebben, beetje grandpa stijl maar wel op een goede manier :joy:

Ik zie het nu pas, dat die endlinks iets verschuiven. Is mij nog niet eerder opgevallen, zo op de pols :grin:

1 like

Vers uit de doos…de NA :ok_hand: De diepgroene wijzerplaat icm gouden indices en wijzers geeft een erg mooi chique effect.

46 likes

SS

26 likes

:point_down:

30 likes