Wat dragen wij vandaag LV

Dank je! :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

36mm :smiley:

1 like

Ik ben heel erg onder de indruk van deze Breitling. Aanvankelijk dacht ik: ‘De Hydroconquest en de Spirit Chronograph in de verkoop? Oh, nee, hè!’, maar wat er voor in de plaats is gekomen is heel smaakvol.

2 likes

En wat dacht je van de Premier modellen :drooling_face:

1 like

Licht reflectie van dit horloge is insane. Krijg het helaas niet goed op de foto, maar damn wat een schoonheid.

32 likes

Haha! Het heeft ook wel wat voeten in de aarde gehad hoor. Maar liep toch een beetje tegen de maat aan met m’n smalle polsjes :see_no_evil:

Stiekem wilde ik gewoon achter je aan, Longines weg en richting een Breitling. Nu nog een Seamaster :wink:

Ben ermee in mijn nopjes!

1 like

29 likes

31 likes

21 likes

23 likes

:grin: finders keepers……
Anyway eentje gaat er uiteindelijk uit!

29 likes

16 likes

Ik neem horloges nooit mee naar hun geboortegrond dus nu met de Helson in Wädenswil :switzerland::switzerland:

12 likes

omdat één niet genoeg is.

22 likes

Zo een klassieke tropic op zo een mooi horloge is perfect. Zit het een beetje, want ze taperen van breed naar best smal , voor mijn gevoel, door.
Bijv van 20 naar 16 en dat wordt het horloge vaak een beetje topzwaar.

Hoe is dat met deze?

1 like

Middagwissel

25 likes

20 likes

35 likes

26 likes

Vandaag gearriveerd als NA via het HF… :+1:

Meistersinger is zo’n merk dat ik altijd wel interessant gevonden heb maar vaak toch te groot/dressy. Deze Metris schuurt net genoeg tegen het sportieve aan en is lekker compact. Eens kijken of dit een blijvertje gaat zijn…

20 likes