Avondwissel
Goeie keus, een Squale. Behouden vaart!
Thanks Thijs.
Het is een heel tof horloge.
De wijzerplaat gaat van shiny zilver in fel licht naar diepe champagne kleur in donkerder omstandigheden. Dit wordt blijkbaar bekomen door een dunne laag polyester op de dial heb ik ergens gelezen. Klinkt minder sjiek dan rijstpapier finish en dergelijke maar het speelt toch maar mooi met verschillende lichtinval.
Dat is een mooie…welke is het van Seiko?
Dit is de SPB143j1
Heb je het idee van die gasten van TGN?
Ik hoorde dat iemand in de podcast het had gedaan, maar jouw foto is de eerste die ik ook echt zie met de combo. Nice. Ik ga toch eens verder kijken bij US!
Bedankt
Valt allemaal wel mee hoor, gelukkig.
Ik had de US1450 band ook al voor de Speedy. Zag pas later dat ze ook endlinks hadden voor de Seamaster.
Pulsar uit 2009 met een gave kast. Diameter is 42 mm maar met die 24mm brede stalen band een bruut van een horloge. Volledige service vorig jaar gegegeven - is weer als nieuw.
Voorzien van een Seiko Epson YM62 uurwerk. De OEM-versie van het Seiko caliber 7T62 uurwerk. Juist ja, die in de Flight master’s en de Secura zit. De Pulsar heeft een alarm en stopwatch. De centrale secondewijzer beweegt in 1/5 secondestapjes. Super smooth dus. Grappig is dat in de case back een piezo zit om een mooi helder alarmgeluid te genereren.
Wat heb jij toch een goede smaak!
Gefeliciteerd Dennis.