Wat dragen wij vandaag LVI

Zoals de afgelopen dagen wel vaker het geval :wink:
De Swiss made Fiffer van @Rik om de pols!

Wat een fijn horloge is dit gebleken. Alleen ben ik er wel achter dat een leren band echt niets voor mij is.

8 likes

Vind het zonde om een model te halen wat nu al achterloopt. Dan beter even wachten tot de 7s zakt in prijs.

1 like

Nice. Wat is dat dingetje boven de seconde aanduiding?

1 like

35 likes

Thanks.
Dat is de flash-alert.

1 like

Sexy functie.

1 like

Haha, Disco-all-the-way :joy:

1 like

27 likes

Cool ding man

Gaaf!

@BadgeandBezel

Saffier en solar drijven de prijs flink op inderdaad… Interessante features maar dus wel tegen een prijs.
Mijn ervaring is dat het Gorilla Glass in de praktijk sterk zat is bij mijn gebruik dus gekozen voor de “basis” versie.

@Paul-V

Denk dat de 6 serie (PRO) momenteel zeker een sterk alternatief is. Denk ook dat je maar zo gelijk kan hebben qua touch screen :wink:

1 like

6s Pro vind ik inderdaad het sterkste aanbod vandaag. Heeft alles wat er toe doet. Solar en safier zijn weinig relevant vind ik tenzij je echt van plan bent weken de bush in trekken.

Wat bij de 7-reeks wel ontbreekt is LTE. Niet alleen om je tochtjes online te delen zonder gsm bij de hand, maar vooral om hulp te krijgen in noodsituaties. Ik heb daarom voor een 945 LTE gekozen.

2 likes

Ik hou het voorlopig bij mijn 5s plus saffier.
Werkt prima.

Zou ik nou de hele dag de Garmin dragen dan had ik het wel waard gevonden. Maar draag het enkel met hardlopen, 3x per week.

Nu overigens even niet :sweat_smile:

Beter niet hardlopen deze week.

8 likes

N.A. van de forumsponsor:

Gr. Marc

11 likes

Snelle dinsdag.

31 likes

Beterschap :face_with_thermometer: :mask:

1 like

op leer toch ook wel tof hoor

21 likes

Staat prachtig deze band👍op de Datejust!

2 likes

Bedankt Hans!

2 likes

Kan nog net op dinsdag

28 likes