Wat dragen wij vandaag LVI

Een heel groot horloge de Shturmovik Aviation van Moscow Classic. Toch draagbaar doordat de achterkant gebogen is. Moscow Classic is zo’n bedrijf die meelift op de Russen-hype - bijna alle horloges zijn Limited Editions. Ik heb hier nummer 125 van de 500 die gemaakt zijn.

Ik ken overigens geen enkel Russisch horloge waar deze Shturmovik op gebaseerd zou zijn. Mij doet het model denken aan de Bell & Ross BR-01. Zelfs de bewerkte kroon is dezelfde als die van B & R.

De echte referentie is 2416/04711107. Voorzien van een Vostok 2416B automatisch uurwerk met 31 jewels, shock protection, loopt op de best lage frequentie van 19800 en een gangreserve van 31 uur. De afmetingen zijn huge - ook op mijn 20 cm pols: diameter van 46mm, lug-to-lug van 58mm (!) en een dikte van 14mm. De lugbreedte is 24mm. Op de originele dikke lederen band.

13 likes

Wissel gedaan…:grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

30 likes

21 likes

Wandelweekend, dus de Garmin Instinct.

Garmin’s G-Shock :wink:

7 likes

22 likes

Dit is toch wel een heel erg mooie Nomos.

22 likes

Hij blijft gaaf ! Ik heb de zwarte Solar Tactical.
Een van de beste digitale horloges die ik (ooit) heb (gehad). Draag hem elke dag naar het werk en tijdens het lopen / wandelen.
‘Knocks’ bijna elke G Shock ‘out of the water’, vind ik :grin:

1 like

Iets eerder vandaag :ok_hand:

22 likes

28 likes

31 likes

19 likes

Zeker mooie pot. En een top klok. Kan ook tegen een stootje :rugby_football:

1 like

Heuer Monaco look-a-like van Guess (voorlopig een leuk alternatief :wink:):

11 likes

31 likes

Vroeger kocht je zelf striping hoe cool was dat…

1 like

Dagje Leiden afgesloten met een toetje :nerd_face:

19 likes

Spekjes, piepers, boerenkool, rookworst, een biertje (Sexy Galaxy Black Session IPA van Low Five brewers)…. en mijn heerlijke vintage Shturmanskie, hèt horloge voor Sovjet luchtmachtpiloten èn het type horloge dat met Joeri Gagarin als eerste de ruimte in ging.

23 likes

Na de 12-uurs werkdag in de homewear na de douche en een gemakkelijke eco-drive om de pols gezwierd. Nu lekker eten en straks de inbouwhaard nog eens opstoken. :wink::raised_hand_with_fingers_splayed:
Prettige avond HF. :+1:

31 likes