Wat dragen wij vandaag LVI

Prachtig jouw Datejust, vanavond proost ik met een Tripel biertje op jouw Datejust met natuurlijk mijn Datejust om😀.

36 likes

Gewaagd bandje :face_with_monocle:

1 like

Duikhorloge op deze regendag, lijkt toepasselijk.

21 likes

Haha, dank je wel. Jouw DJ is ook prachtig. Proost. :beers:

1 like

Thanks, maar een 1655 is een beetje hetzelfde als jouw 1680 qua beleving vind ik.

18 likes

Blijft een leuk horloge deze DS PH200M. :+1:

25 likes

28 likes

31 likes

Tot Nu toe de oudste vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

Beste HF leden,

Vanmorgen al vroeg weg gereden samen met mijn vader naar de verkadefabriek in Den Bosch, daar afgesproken met @MannetjeMar, heerlijk bakkie koffie gehad en vandaar uit naar :sheep:&:lemon: gelopen om mijn NA te mogen ophalen. Was een speciale Omega dag dus een mooiere dag had ik mij niet kunnen voorstellen ondanks dat het zoveel regende mocht het de pret niet drukken!
Vandaag een splinternieuwe Omega Ploprof Titanium vers in de stickers uit :switzerland:

kan het nog steeds niet geloven dat ik hem daadwerkelijk heb gekocht(mijn droom horloge) @Warroo @The_Don @ElChueco kijken jullie even mee?:slightly_smiling_face: Binnenkort volgt er een NA topic maar voor nu eerst genieten!!:smiling_face_with_three_hearts:

@MannetjeMar bedankt voor deze geweldige mooie dag. We spreken en zien elkaar snel weer👊

Fijne zondag nog HF!

54 likes

Na het :bathtub: avondwissel naar m’n badjas en deze

27 likes

Prachtig!! Well done. Heel strak, die wijzerplaat zonder datum!

4 likes

Dijk van een horloge kerel :facepunch:t3: Hier heb je lang naar uitgekeken… en vandaag was het zover :smiley: Jammer dat we niet meer na konden zitten… maar ik kom snel naar het noorden om hem zonder die blauwe plakkers eens te komen bepotelen :sunglasses: En Schaap en Citroen bedankt voor de twee plateau’s met lekkere hapjes die met name je pa en ik hebben zitten schransen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Klopt idd! Erg clean oogt het ook.

1 like

Na een dagje tropisch zwemparadijs (heerlijk met dit weer :sunglasses:) wisselen we van deze…

Naar deze :point_down:

En dan nu de voetjes omhoog en :beer: erbij.

25 likes

Geen woord overgelogen💪

Heel lang!

Eindelijk , me is so happy🥰

Binnenkort gaan we zeker afspreken vriend!

De hapjes waren heerlijk en schaap en citroen hadden alles prima voor elkaar👌

5 likes

Zondag naar de Mis en naar de schietbaan met de nodige elegantie :pray:t2::+1:t3:

21 likes

Deze is wel geniaal hoor!

1 like

Staat altijd garant voor een

Sowieso hele gave NA, geniet er van :+1: lang verwacht :sunglasses: eindelijk daar!

3 likes