Prachtig jouw Datejust, vanavond proost ik met een Tripel biertje op jouw Datejust met natuurlijk mijn Datejust om😀.
Gewaagd bandje
Haha, dank je wel. Jouw DJ is ook prachtig. Proost.
Thanks, maar een 1655 is een beetje hetzelfde als jouw 1680 qua beleving vind ik.
Beste HF leden,
Vanmorgen al vroeg weg gereden samen met mijn vader naar de verkadefabriek in Den Bosch, daar afgesproken met @MannetjeMar, heerlijk bakkie koffie gehad en vandaar uit naar &
gelopen om mijn NA te mogen ophalen. Was een speciale Omega dag dus een mooiere dag had ik mij niet kunnen voorstellen ondanks dat het zoveel regende mocht het de pret niet drukken!
Vandaag een splinternieuwe Omega Ploprof Titanium vers in de stickers uit
kan het nog steeds niet geloven dat ik hem daadwerkelijk heb gekocht(mijn droom horloge) @Warroo @The_Don @ElChueco kijken jullie even mee? Binnenkort volgt er een NA topic maar voor nu eerst genieten!!
@MannetjeMar bedankt voor deze geweldige mooie dag. We spreken en zien elkaar snel weer👊
Fijne zondag nog HF!
Prachtig!! Well done. Heel strak, die wijzerplaat zonder datum!
Dijk van een horloge kerel Hier heb je lang naar uitgekeken… en vandaag was het zover
Jammer dat we niet meer na konden zitten… maar ik kom snel naar het noorden om hem zonder die blauwe plakkers eens te komen bepotelen
En Schaap en Citroen bedankt voor de twee plateau’s met lekkere hapjes die met name je pa en ik hebben zitten schransen
Klopt idd! Erg clean oogt het ook.
Na een dagje tropisch zwemparadijs (heerlijk met dit weer ) wisselen we van deze…
Naar deze
En dan nu de voetjes omhoog en erbij.
Geen woord overgelogen💪
Heel lang!
Eindelijk , me is so happy🥰
Binnenkort gaan we zeker afspreken vriend!
De hapjes waren heerlijk en schaap en citroen hadden alles prima voor elkaar👌
Deze is wel geniaal hoor!
Staat altijd garant voor een
Sowieso hele gave NA, geniet er van lang verwacht
eindelijk daar!