Ik zag alleen benen
Klinkt als ‘cyma’ vandaag
Heel mooie lederen band. Minder bij warm weer. Hopelijk is ie niet te stug, sommige banden worden nooit echt soepel.
Prijs van de originele NATO slaat echt helemaal nergens op, genoeg alternatieven. Zelf ben ik fan van de “Single Pass NATO”, hetzelfde nylon en draagcomfort zonder teveel pukkels en metaal.
@Locobono Bedankt voor de instructie video! Zo draagt een normale NATO een beetje als single pass, net even geprobeerd, draagt beter dan de standaard manier.
You’ve got it
Leuk detail die gedeeltelijke radius van analoge tijdsweergave die er met de oranje stippen wordt ingezet, topper weer Pierre
De Richard Clayderman versie van “I will always love you” is een stuk tenenkrommend zouteloos gepingel wat op een volledig zaaddodend nummer is gebaseerd.
Dat een bandje als Soft Cell een briljante synth cover maakte van een obscuur northern soul hitje, ja, da’s natuurlijk bijna net zo leuk als Louis Prima die Pennies from Heaven doet. De ene cover is de andere niet.
Ik vind het toch een beetje jammer dat het altijd dezelfde nummers zijn die door de Chinezen, Duitsers en Amerikanen worden gecovered, dus doe ik even mee met een hommage van Britse makelij.
Niet dat ik Eddie van TimeFactors met Marc Almond wil vergelijken, dat zou vreemd zijn.
Een goede morgen, allemaal. Ik stel voor dat je de krant overslaat en wat Louis Prima opzet.
Fraai horloge! Single pass NATO?