Ah… de nieuwe Sub is 41mm bedoel je.
Mijn huidige Sub, een 116610, is 40mm en voor mij de sweet spot. Dus beide 40mm.
= DVR , afgeleid van GVR…
Ah… de nieuwe Sub is 41mm bedoel je.
Mijn huidige Sub, een 116610, is 40mm en voor mij de sweet spot. Dus beide 40mm.
= DVR , afgeleid van GVR…
Past ! Ik ben gek op duikhorloges en heb er tamelijk wat. Maar nog niet genoeg…
Kan nog even niet laten zien wat ik vandaag draag, heb ik nog geen NA van gemaakt.
Is in ieder geval weer een Citizen Promaster (welke zullen jullie wel zien als ik de NA heb gemaakt ).
Als je mocht kiezen tussen jou sub en de 126613LB, welke zou jij kiezen? Als ik voor mijzelf spreek (kwestie van smaak natuurlijk) vind ik de sub 116613LB mooier dan die nieuwe sub. Die ene millimeter maakt mij niets uit, maar vindt in die 116613LB mooier met die gouden letters dit in vergelijking met die nieuwe sub met witte letters. Wat vindt jij Jurk?
Ik vind de oude Sub mooier qua band.
De nieuwe mooier qua kast.
De TwoTone vind ik toffer, maar de stalen is draagbaarder. De TwoTone ging mij na een week vervelen. Was een LN btw en niet een LB. Vind de LB aka the clown mooier dan de LN.
Dat maakt het altijd zo lastig als je modellen gaat vergelijken, ik kijk ook altijd naar de verschillen en ergens moet je wat water bij de wijn doen. De clown vind ik dus ook mooier, en ja je hebt gelijk dat de stalen draagbaarder is dan de two tone. Vooral omdat je op het goud veel sneller krasjes ziet dan op de stalen. Maar ik vind die gouden letters op de sub 116613LB mooier staan dan die witte op die 126613 LB. Ook vind ik het belangrijk dat de lugs mooi met de pols meegaan. Je hebt soms horloges waarbij de lugs een beetje uitsteken op de pols. Dat was trouwens wel heel snel dat die two tone je al na een week ging vervelen. Zou wel gaaf zijn als ze een optie zouden hebben om een Rolex voor een bepaalde te leasen, maar dat kunnen we natuurlijk wel vergeten
, zo gek zijn ze ook niet bij Rolex.
Vandaag een NA! Net opgehaald bij Ramon van @Crownguard , altijd weer fijn daar in Eindhoven, bedankt voor de snelle en fijne service!
Héél knap!
Prachtige Santos Joep, veel plezier ervan!
Wat een beest!
Dacht dat er wel bedrijven waren hoor. Maar je hebt nu toch een heel mooie TwoTone mooie hoor!