Wat dragen wij vandaag LVIII

Okay, ik dacht even dat hij de deur uitging, dat zou jammer zijn :+1: :sneezing_face:

1 like

Hell no. Geen enkele van mijn NY’s gaan weg. Ze liggen niet in de weg. En mocht de kist vol zijn koop ik gewoon eentje met 6 vakjes speciaal voor deze toppers.

1 like

De NA op kantoor :slight_smile:

26 likes

Het kantoor huisvest vandaag een extra ‘burger’ .
,:facepunch::sunglasses::+1:

Ik ga eens verkennen of ik het thema ’ maan’ onder de aandacht kan krijgen.
Ik begin hier op t forum:

34 likes

23 likes

19 likes

Een mooie zonnige dag gewenst :sunglasses:

21 likes

Goedemorgen HF’ers, weer mooi weertje vandaag.

Maar wel in de file….

18 likes

29 likes

24 likes

:musical_score:They see me rollin’…They hatin’:musical_score:

19 likes

20 likes

26 likes

19 likes


Met dank aan @royke74

30 likes

14 likes

Lekker weer, korte mouwen: Witte G-shock.

10 likes

Herkenbaar, extra kistjes :+1:

1 like

20 likes

Iemand enig idee waar ik deze :point_down:band koop, (en dan niet helemaal de normalen volledige breedte maar echt smallere band /bredere lugs :pray:

Rare-Vintage-Omega-Seamaster-861-Chronograph-Ref-145029

22 likes