19 likes
Eergisteren besteld voor een mooie prijs. Net binnengekomen . Heerlijk weertje ook ! Machtig mooi in de zon.
23 likes
Mee op het fietsrondje: Plastic fantastic mechanic Claro
de zon is zo fel dat de oranje wijzer er veel van ziet
11 likes
Zo. Het skiën zit er weer op, het is mooi geweest. Het werd nu papperig. Even relaxen, morgen thuis.
28 likes
Gefeliciteerd! En leuk om nog een Mühle eigenaar op het forum te zien. Die 29er is leuk. 

1 like
























