Wat dragen wij vandaag LVIII

36 likes

Dank je!

Militaire is eigenlijk niet van mijn pols af te branden :hugs:

30 likes

27 likes

22 likes

Ik heb het gevoel dat dit m’n meest gedragen horloge gaat worden deze zomer. :sunglasses:

Draagt makkelijk en klein, kan tegen een stootje en mee de diepte in en het belangrijkst… glimt lekker! :grin:

27 likes

30 likes

17 likes

Blijft een prachtig horloge!

1 like

Oysterdate Small Block

32 likes

Weer terug in NL. Tijd voor een switch.

22 likes

Tijd om te vertrekken :slightly_smiling_face:
Fijne avond gewenst.

37 likes

Nieuw gips. :blush:

25 likes

33 likes

Naast een GS toch een leuk beatertje? :wink:

1 like

De Islander blijkt toch een heerlijke dagelijkse beater te zijn, zeker met de nieuwe ratcheting clasp


11 likes

Een fijne avond u allen

16 likes

Uit de jazzserie :heart_eyes:

Inmiddels vandaag de Oris gewisseld met de sub.

17 likes

Vandaag al eerder gepost hier met deze Presage, dussss…maar in dit licht weer zo anders en indrukwekkende mooi…
Moet ik nu nog wel delen met jullie

28 likes