16 likes
Mooi ding!
Maar euhhh, de bezel…wat een rare getallen…tot 36.
Waar is dat voor dan?



Nou voor de laatste keer om de pols, dan mag hij terug zijn doosje in en gaat hij op marktplaats om ruimte te maken voor een vintage omega…mocht iemand interesse hebben 
14 likes

























