Wat dragen wij vandaag LVIII

Hij voelt zich helemaal de baas :sunglasses::rofl:

1 like

15 likes

Pffff lekkere aanwinst :ok_hand:t2:

Mooi Sven, proficiat :+1:t2:

33 likes

De enige vrije vingers vormen een boodschap aan de scalpers. :wink:

28 likes

Vandaag een dagje shoppen in Dusseldorf.
Geen MoonSwatch kunnen scoren. Dan maar Mrs. Apeks blij gemaakt met een mooi tassie :slightly_smiling_face:

23 likes

Even zon laden…

20 likes

Bijna te laat voor de eet date. Ristretto en quartZ

10 likes

Deze solar sub is zo gaaf!

1 like

16 likes

Net over de grens bij Kanne!

Avondwissel naar de Zelos

18 likes

13 likes

39 mm Draagt heel fijn

1 like

Eerste bbq van het jaar! :tada:

16 likes

13 likes


Hij is wel fijn hoor in het zonnetje

20 likes

Zomers weer, dus de SMP weer op een zomerse strap.

19 likes

Oe, zo in het echt helemaal ja!
Kwaliteit zo, op 't eerste zicht, ook ok?

1 like