
Vandaag maar eens op chique met een vintage uit ca. 1968. Mooie dag iedereen!

Vandaag maar eens op chique met een vintage uit ca. 1968. Mooie dag iedereen!
Staat hem goed 
Welke band is dit?
Gaaf! Super blij dat jij er blij mee bent!
Coole scooter zeg

Aangezien mijn schoonvader zich mijn Tudor tijdelijk heeft toegeeigend 
Ik ben de casio wel enorm gaan waarderen na anderhalve maand nonstop dragen!
Sterkte vandaag!
Sterkte 
Veel sterkte de komende tijd 
Kunnen we mooi de Moonswatches bewonderen!
Welke 2 heb je voor Apeks en mij gehaald gisteren @DKremer ?