Wat dragen wij vandaag LVIII

Vandaag maar eens op chique met een vintage uit ca. 1968. Mooie dag iedereen!

15 likes

Good old flighty :ok_hand:

18 likes

Staat hem goed :+1:t2:
Welke band is dit?

2 likes

29 likes

Zomertijd :white_check_mark:

14 likes

Tourist in eigen straat :sunglasses:

:ukraine::peace_symbol:

32 likes

Moggûh HF :sunny:


Fijne dag allemaal.

22 likes

12 likes

Gaaf! Super blij dat jij er blij mee bent!

Coole scooter zeg :sunglasses: :+1:

1 like

50 likes

Aangezien mijn schoonvader zich mijn Tudor tijdelijk heeft toegeeigend :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben de casio wel enorm gaan waarderen na anderhalve maand nonstop dragen!

5 likes

14 likes

Gr. Marc

8 likes

Sterkte vandaag!

1 like

Sterkte :pray:

1 like

15 likes

Veel sterkte de komende tijd :pensive:

1 like

Kunnen we mooi de Moonswatches bewonderen!
Welke 2 heb je voor Apeks en mij gehaald gisteren @DKremer ?:man_facepalming:

1 like


Kopje koffie in de zon van een museumtuin

25 likes