Wow toen maakten ze nog echte wijzertjes. Die secondewijzer
Mooi om een echte te zien. Met strepen. En fatsoenlijk datumvenster. Übercool.
Klopt Ralph, dit is jouw ex😁
Eén van mijn mooiste……
Gaaf! Een van de mooiste fliegers ooit gemaakt. Heb je de Bandrbands er ook bij? Die zijn ook zeker een aanrader! Hebben hele hoogwaardige pilot straps voor een nette prijs.
Super!!!
Nee, maar ik heb er zelf 1 gekocht.
Mooie kwaliteit idd👌
Mooie! Doet ie het nog? Ik heb wel de nieuwere P3 en een hele vroege Hamilton “Kojak” led. (Doen het nog) En nog een P4 ergens. (Werkt niet)
Mooie aanwinst gefeliciteerd
Mooie aanwinst gefeliciteerd
Bedankt!
Bandje is veel te dun en te iel voor deze bonk…
Heel tof Charles ,moest wel gelijk aan dit geweldige album van Ry Cooder denken .
Heerlijke chickenskin
Wat een prachtige uitvoering is dit toch ,als er ooit nog een Oris bij komt dan moet het echt dit model zijn
thanks… geniet hier lekker van de honeymoonweken. Maar hij moet zich nog echt bewijzen voor de lange termijn. Hij doet me qua comfort trouwens denken aan de bb58. Verschil met de bb58 is dat de smallere bezel ervoor zorgt dat de wijzerplaat optisch groter lijkt dan de slechts 40mm.
Ja draagt heerlijk. 2 x eerder een 65 gehad ,een blauwe in 42 maar die viel best groot door de lange lugs.
Daarna de Movember in 40 mm ,echt een heerlijk horloge . Maar toen weer moeten verkopen voor de aanschaf ven de 58 hahaha ja je weet het ,zo gaat dat nou eenmaal .