Verrek! Bij het corrigeren van de datum zie ik ineens nog wat stickers op de zijkant van de kast en bij de kroon
Jaaa jaa, je bent gewoon bang voor krasjes! Fantastisch horloge overigens
Verbazingwekkend hoe een stuk metaal zoveel plezier kan geven. Is het de kleur? De vorm? Allebei? Ik weet het niet maar ben altijd enorm blij als ik ze om doe s’morgens.
39mm
Klopt, maar dat heeft me er niet van weerhouden vrij vlot na aankoop toch de sticker van de bezel en sluiting te verwijderen. Ik meende toch echt dat het nu stickerloos zou zijn
Tis ook geen Zeeman horloge , ik had die op de sluiting gewoon laten zitten. Op de zijkant en kroon krijg je niet zo snel krasjes, de sluiting is een ander verhaal
Een onbeschaamde crosspost van Klokkengek vanmiddag, maar ik vind dat dit leuke en best wel bijzondere horloge het zeker waard is…
Dit pareltje van Zodiac, de Sea Wolf, weer eens uit de kist gehengeld en aan de pols geslingerd. Eén van de eerste commercieel uitgegeven duikhorloges rond 1953, met een voor die tijd enorme waterdichtheid van 200 meter. Ik word altijd erg vrolijk van dit horloge!
Fijn en veilig vervolg van de zondag toegewenst!
Tja dat krijg je als ze zulke grote kortingen geven bij de AD