Wat dragen wij vandaag LX (deel 60)

De Glycine Airman DC-4 vandaag op sailcloth.
Er komt gelukkig geen einde aan dit mooie weer! Fijne :wave: allemaal :sun_with_face:

19 likes

17 likes

Hamilton vandaag.

17 likes

Fototje van gistermiddag maar vandaag ook weer om :blush:

10 likes

Mogguh! :raised_hand:

15 likes

Ontbijt met zomerkoninkjes! :strawberry:

30 likes

18 likes

31 likes

Eet smakelijk!

1 like

Ik heb het horloge van mijn vriendin gekregen. Die vertelde dat de juwelier de stop op 59 afgeraden had vanwege veel technische problemen.
Deze heeft de grote datum, die loopt tot 39, dus elke maand even doorscrollen. :joy::joy:

2 likes

Vandaag weer een van m’n Phoibos horloges om.

16 likes

Dank je! Normaal draag ik mijn horloges altijd op staal, leer of rubber. Ik heb nu toch ook een rubber band besteld. De nato vind ik wel mooi maar erg dun, het horloge verschuift dan ook constant iets. Maar misschien ook een kwestie van wennen.:wink:

1 like

:face_with_monocle: :face_with_raised_eyebrow: :astonished:

Da’s een interessante “feature”. Ik moest een beetje lachen, want dat is natuurlijk een über slordige manier om een grossdatum te maken. Evengoed, de Mondaine is een klassiekertje.

1 like

Seiko Monster op een haaienleren bandje omgeslingerd. :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

Vandaag een goedkope fashion watch, met een Chinees uurwerk dat al zeker 11 jaar betrouwbaar loopt. Soms hoeft het niet duur te zijn. :wink:

11 likes

Xpost.
Fijne dag iedereen!

28 likes

Vandaag die emaille braadpan maar weer eens om de pols geslingerd. Hij blijft leuk, ook al is het uurwerk niks bijzonders. Die sikkel van die maan achterin het deksel is een leuk detail.

28 likes

33 likes

Ik moet er ook elke maand om lachen!

1 like

Orient Bambino 36mm bij mijn trui van zijde, merino en mohair die ik gisteren van mijn breinaalden kon halen :partying_face:

21 likes