Hij staat je super! Wat een heerlijke speedmaster is dit
Zeker wel, oogt en loopt perfect met die zonnepanelen en hij zal ook wel blijven.
Maar sinds ik op dit forum zit(3+ gevaarlijke maanden ), heb ik zoveel andere leuke horloges ontdekt en gekocht, dat 1 Seiko prima is, ik heb verder geen andere Seiko gezien waar ik ook maar een beetje hebberig van wordt, niet meer.
Met alle respect voor de diehard Seikofan .
Hij is fantastisch!
Nee, geen probleem hoor. Blijft het merk tenminste lekker exclusief!
Maar je hebt er in ieder geval één en dat is natuurlijk het minimum vereiste aantal, hier op HF. Overigens duurde het bij mij ook even voordat het Seikovirus echt in volle hevigheid toesloeg. Dus wie weet komt het nog en anders is er altijd nog Grand Seiko.
Ai, daar heb ik nog minder mee, of schop ik tegen een heilig huisje aan? Excuus aan de liefhebber
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders is het leven en het forum geen zak aan.
In ieder geval heeft mijn smaak zich de afgelopen maanden aangepast. Voor mij ten goede, voor anderen misschien niet.
Bijna iedere dag zie ik hier iets waar ik door verrast ben, heerlijk.
Gefeliciteerd, mooie combinatie zo bruin/zwart
Nee joh, jij vindt mooi wat jij mooi vindt. Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen?!
Precies dat. Ik vind bijvoorbeeld de moderne Air King heel lelijk en de meeste Speedmasters erg saai. And I’m not sorry, at all!
Dat dus