Wat dragen wij vandaag LX (deel 60)

Op de valreep :smirk:

43 likes

gekocht van toffe HF member

22 likes

ThaPapper’s style… :hugs:

Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

25 likes

Sommige horloges zijn gewoon leuk. Zoals deze FC Business Timer met zelfs een weekaanduiding.:ok_hand:

Fijne nacht gewenst. :four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

Ik heb hem overigens niet correct ingesteld voor de foto’s…:grimacing:

26 likes

Gast voordat ik het telkens door heb ben jij altijd weer drie horloges verder. Doe even dimmen :slight_smile:

Ja ik kan er ook wel wat van. Maar met vier aankopen in 2022 waarvan twee nog present doe ik het best netjes nietwaar :wink:

3 likes

31 likes

On the road again

23 likes

Goedemorgen allemaal.

13 likes

Goedemorgen!

14 likes

Volgens mij hebben ze hem licht opgefrist, hij heeft twee jaar geleden bij Wesselink en Vreeker een volledige service gehad waarbij glaasje en kroon zijn vervangen, brush ben ik niet zeker van. Maar hij is voor een horloge uit ‘68 in prima staat nog. Erg blij mee! :+1:

1 like

Welk model is dat? Ik meen me te herinneren dat de 100 en 200 met andere wijzers hadden, of zit ik fout?

16 likes

18 likes

25 likes

26 likes

Dit is de OCW-S100-1AJF om precies te zijn.
De T200 heeft inderdaad andere strakkere wijzers maar een blanco plaat. Deze S100 heeft de preset in tijdzones. Lekkere aan deze horloges is dat ze altijd op de second correct staan natuurlijk, nuja men GS na twee maanden loopt ook nog pal gelijk.

1 like

Haha ja ga wel erg hard :sweat_smile:

In 2022 zijn er al 20 stuks voorbij gekomen en nu nog 2 in bezit :slight_smile::muscle:t2:

We gaan eens kijken want misschien een met een beetje geluk een nieuwe incoming maar nog geen zekerheid :grin:

3 likes

29 likes

Na lange tijd deze Kienzle weer eens om.

16 likes

26 likes