Wat dragen wij vandaag LXI

39 likes

Eigenlijk kan je er nooit teveel hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik heb er maar één mee op vakantie maar ruil af en toe met mijn maat die zijn SKX omheeft .

1 like

Niiiiice!

1 like

Ik hou van deze hobby en dit forum maar het is ook altijd weer lekker om een weekje of meer op vakantie 1 horloge mee te nemen en niet te hoeven kiezen!

3 likes

28 likes

Tja Thijs zit wat in, maar thuis wissel ik iedere dag van horloge. Dus zat te denken 2 mooie dressers voor overdag en de duikers voor de avond. De duikers i.v.m de sterke lume. De ene week 1 dresser en duiker en de andere week wisselen van dresser en duiker. Normaal draag ik geen horloge langer dan een dag, simpel gezegd heb er gewoon teveel :wink:

1 like

14 likes

Hahaha we zaten bij de uitgiftebale te wachten en dit was m’n uitzicht :joy:

1 like

10 likes

Ik ook! En soms vaker dan eens per dag. Daarom lucht het ook zo op om even niet te hoeven kiezen en overweging! Vorige vakantie had ik deze:

Zwarte plaat, zwarte band, 50 atmos. Kan eigenlijk voor alles toch, beach tot brasserie (via braderie en boerderij)!

Haha, ken uzelf!

8 likes

Waar is dat? Mooi uitzicht!

1 like

Een door @vinwat deskundig verbeterde memovox met o.a. 2 juist passende kronen, ziet er weer TOP uit en loopt weer zoals het hoort :ok_hand:, heel veel dank @vinwat.

14 likes

Nog steeds de Maen , morgen probeer ik ècht een andere om te doen… beloofd :lying_face:

20 likes

Avondwissel

:slightly_smiling_face:

35 likes

Ha ha, zelfreflectie bedoel je. Noem mijzelf een verslaafde :wink:, gisteren had ik dezelfde Squale om maar dan met een stalen band.

1 like

De plaats Bali op Kreta .

1 like

13 likes

Bestaat er hier ergens een topic ‘vakantie foto’s delen’?
Want die moet daar dan bij!
Ik geniet mee, ga even wat lezen over Bali :slightly_smiling_face:

2 likes

19 likes

13 likes