Eigenlijk kan je er nooit teveel hebben
Ik heb er maar één mee op vakantie maar ruil af en toe met mijn maat die zijn SKX omheeft .
Niiiiice!
Ik hou van deze hobby en dit forum maar het is ook altijd weer lekker om een weekje of meer op vakantie 1 horloge mee te nemen en niet te hoeven kiezen!
Tja Thijs zit wat in, maar thuis wissel ik iedere dag van horloge. Dus zat te denken 2 mooie dressers voor overdag en de duikers voor de avond. De duikers i.v.m de sterke lume. De ene week 1 dresser en duiker en de andere week wisselen van dresser en duiker. Normaal draag ik geen horloge langer dan een dag, simpel gezegd heb er gewoon teveel
Hahaha we zaten bij de uitgiftebale te wachten en dit was m’n uitzicht
Ik ook! En soms vaker dan eens per dag. Daarom lucht het ook zo op om even niet te hoeven kiezen en overweging! Vorige vakantie had ik deze:
Zwarte plaat, zwarte band, 50 atmos. Kan eigenlijk voor alles toch, beach tot brasserie (via braderie en boerderij)!
Haha, ken uzelf!
Waar is dat? Mooi uitzicht!
Een door @vinwat deskundig verbeterde memovox met o.a. 2 juist passende kronen, ziet er weer TOP uit en loopt weer zoals het hoort

Ha ha, zelfreflectie bedoel je. Noem mijzelf een verslaafde , gisteren had ik dezelfde Squale om maar dan met een stalen band.
De plaats Bali op Kreta .
Bestaat er hier ergens een topic ‘vakantie foto’s delen’?
Want die moet daar dan bij!
Ik geniet mee, ga even wat lezen over Bali