Blijft een mooie, en goed om te zien dat je em nog steeds hebt en draagt! Al een tijdje toch?
Cool! Spitfire?
Dacht wel ff Mission to welke planeet dit was, maar toch het echte werk. Erg gaaf! Issie echt zo beige of is dat de zon maar?
Yes supermarine spitfire, wat had ik daar graag eens in willen vliegen
Ja heb hem wel weer ff en soms twijfel ik om hem in het blauwe te zetten samen met nog wat ander spul en weet een upgrade te maken maar als ik hem dan weer omdoe blijft hij toch wel erg tof.
Probleem is vooral dat je het niet zomaar weer terugkoopt met deze patina en in deze staat.
Ik ken dat gevoel @TagEd … dat heb ik met veel klassiekers als ik ze weg doe. Monster komt hier op HF nog weleens langs, dus je gaat hem wel vinden
Ben benieuwd wat je omdoet, zelf voel ik mij op dit moment naakt. Verbouwing thuis en horloges in de kluis en de rest even elders ondergebracht. Niet zo handig om al die horloges nu in huis te hebben met bouwvakkers die in en uit lopen. Maar lijkt mij best wel gaaf, iedereen een horloge over zijn overhemd. Wel de goedkope natuurlijk, niet de kat het spek opbinden
Niet verkeerd op een zwarte Nato
Snap ik, deze is wel heel bijzonder idd. Misschien verkopen aan een notoire flipperaar dan kan je em terugkopen als je spijt hebt
MN strap
Jij kunt het weten😜 Zeker mooi
Ik denk het! Ik kan het hem niet meer vragen helaas