Wat dragen wij vandaag LXII

Iedereen een fijne zaterdag gewenst vanuit een bewolkt Westland

16 likes

Fijne Pinksterdagen HF.

14 likes

15 likes

:blush: Thx. All black is gewoon :muscle: Lekker understated. Draagt ook heerlijk @ 120 gram. Niet zo licht als carbon maar ongelofelijk comfortabel op de pols. Ik merk vaak dat ik niet eens doorheb een horloge om de pols te hebben…heel bijzonder. Diameter 42mm maar l2l van 47-48. Draagt gevoelsmatig en ook visueel als een 40mm. Heerlijk ding. (en dat voor eur 325 :astonished::ok_hand:)

Dus ja…ik begrijp jouw interesse in een carbon Doxa :+1:

3 likes

Een aangenaam weekend voor iedereen!

17 likes

Inderdaad fijn lang weekend gewenst :metal:

20 likes

Haha je hebt gelijk uiteraard - maar mijn kristallen tulp glas is van de week gesneuveld. Dit is een vaasje uit 1975 (erfstuk van oma) dus ouder dan ik ben, heeft ook wel wat. En ik drink meestal ipa, dat kan prima

1 like

25 likes

Volle week non stop de NA

28 likes

1 woord WOW :heart_eyes:

1 like

Blue Seiko Saturday :blue_heart:

21 likes

Op vakantie!

28 likes

Keuzes, keuzes…

25 likes

23 likes

Het maakt me boos dat deze prachtige plaat zo moeilijk op foto te zetten is

31 likes

enjoy!

22 likes

10 likes

matching colors :grin:

22 likes

Even een keertje niet wat ik draag, maar op verzoek van mijn dochter, die zichzelf inmiddels ook HF-waardig acht

Ze is een paar maanden op stage in de UK/Schotland en als royalty liefhebster kan ze dan ook alles live meemaken van de festiviteiten rondom The Queens Jubilee.

En wat is er dan leuker dan dat je ook de Swatch “How Majestic” kunt dragen die voor deze gelegenheid is uitgebracht.

Saillant detail, de kleur van de outfit van de queen wijzigt gedurende de week. En voor de liefhebbers, de seconde indices zijn er natuurlijk geen 60, maar 70.

20 likes