Wat dragen wij vandaag LXII

Tja, wat moet ik hier op zeggen…

1 like

4 likes

28 likes

20 likes

Niets hoor - alleen de vraag naar de prijs triggerde me even. Net als bij horloges is bij schildpadden ook het ‘onderhoud’ van belang, maar kan veel vergen - en dat verdient m.i. best aandacht :nerd_face:

1 like

Mee eens.

1 like

Even een polscheck of die wel redelijk gelijk loopt. Mogen morgen natuurlijk niet te laat op ons trouwen komen… :stuck_out_tongue_winking_eye:

19 likes

17 likes

Trouwen… Proficiat maak er een superdag van.:clinking_glasses::cake::cocktail::tada:

2 likes

oude Oris, met vers bandje.

18 likes

We gaan nu wel heel erg off topic, maar voor alle duidelijkheid, degene die jij toont zijn waterschildpadden, die worden vaak uit het wild geplukt, en zijn in iedere dierenwinkel wel te koop. Ik ga voor de griekse landschildpad. Deze dieren worden gekweekt door erkende kwekers, er is ook bij ieder dier een cites document nodig. Ik heb dik een jaar geleden hun buitenverblijf gebouwd, dan nog een jaar getwijfeld, omdat het toch beesten zijn die als het goed is minstens zolang zullen leven als mezelf. Hier hun 5 op 3 meter zomerverblijf:

Drink en bad gelegenheid:

En extra warmte hokje:

Heeft dus niks te maken met het houden van geelwangen in een aquarium van 80x40x40 cm. :nerd_face:

En terug on topic: wissel naar de Anordain.

34 likes

Geen half werk…

1 like

Goed over nagedacht dus.

2 likes

3 likes

Brons kleurtje op kantoor

Fijne dag allemaal

18 likes

nou nog een pizza oven erbij bouwen, helemaal off topic

3 likes

Ja, ho…dat is natuurlijk bijna ideaal zoals je ze houdt :+1:t2: Zeker met de hogere temperaturen de laatste jaren. Vrees echter dat dit niveau ‘houden’ alleen niet erg vaak geboden wordt…
De eerste trigger voor dit off-topic intermezzo was wel een waterig typje imho. Die is ook - zoals je al aangaf - overal te koop, en weer gedumpt. En daar zat ik even over te drammen, sorry :sunglasses:

7 likes

No worry’s. Geniet van je huwelijk straks. :partying_face:

1 like

Old school sub :ok_hand:

21 likes

De Tissot die ik al het langste heb… Veel samen meegemaakt. Voor het werk zowat de hele wereld rondgereisd hiermee :smiley:.

15 likes